80% din vânzările de LCD-uri vizează produsele sub 2.000 de lei

Cosmina Capalău
Ziarul BURSA #Companii #IT / 7 august 2009

Pe piaţa de LCD-uri din ţara noas­tră, "bătălia" se dă pe segmentul produselor cu preţuri sub 2.000 de lei, susţine domnul Bogdan Pasat, director de vânzări şi marketing la JVC pentru România şi Bulgaria.

"Peste 80% din vânzările cantitative se concentrează în acest segment. Aceasta înseamnă că toate produsele LCD care depăşesc diagonala de 94 cm (37") şi plasmele, precum şi LCD-urile de 81 cm (32") cu caracteristici de top se îngrămădesc în mai puţin de 20 de procente", a declarat reprezentantul JVC. Acesta explică faptul că "LCD-urile de diagonală mai mică au un preţ apropiat de concurentul de diagonală mai mare, devenind necompetitiv".

Monitor LCD special creat pentru fotografii profesionişti

Producătorul japonez de electronice, JVC, a creat în 2009 un nou model LCD super slim, prin care creează o nouă nişă în categoria televizoarelor LCD. Clienţii targetaţi pentru acest nou model sunt în special fotografii profesionişti şi fotografii amatori "entuziaşti", care folosesc camere foto D-SLR.

Potrivit reprezentanţilor JVC, performanţele foto şi video ale aces­tui LCD sunt similare cu cele ale monitoarelor profesionale de studio.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

12 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0291
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3487
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3413
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9030
Gram de aur (XAU)Gram de aur470.4358

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
letapeseries.com
aiiro.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb