Începând de astăzi, CEZ Vânzare dă startul unei campanii de informare a consumatorilor din întreaga ţară, sub egida "Energie pentru profit", informează un comunicat remis redacţiei.
Reprezentanţii CEZ Vânzare, companie din cadrul Grupului CEZ în România, se vor deplasa în zece oraşe din ţară, unde vor fi organizate conferinţe la care pot participa consumatori interesaţi să afle cum pot obţine costuri mai mici la energie, care sunt beneficiile şi recomandările pentru un contract avantajos de furnizare a energiei electrice şi ce soluţii de eficientizare energetică pot adopta.
Primele evenimente vor avea loc în Dobrogea, în oraşele Constanţa şi Galaţi.
"Prin această iniţativă, CEZ continuă un demers susţinut al companiei în sprijinul informării/educării consumatorilor. Un furnizor responsabil îl va ajuta întotdeauna pe consumatorul său să-şi eficientizeze nu numai consumul, ci şi factura", se arată în comunicat.
"Sectorul energetic s-a schimbat profund. Nevoile şi cerinţele consumatorilor au crescut şi s-au diversificat în acelaşi ritm cu stilul de viaţă. În condiţiile date, trebuie să reinventăm ofertele de servicii şi să facem un pas înainte pentru a deveni mai mult decât un furnizor de energie, să devenim un real partener pentru dezvoltarea clienţilor", a declarat Mirela Dima, CEO CEZ Vânzare.
Parte din Grupul CEZ în România, CEZ Vânzare are aproximativ 1,4 milioane de clienţi, atât consumatori rezidenţiali, cât şi din zona de business şi instituţionali. CEZ Vânzare furnizează energie în 90% din judeţele ţării.



















































