Abonament gratuit

GERHARD ERASMUS, CEO APEX ALLIANCE:"Pe piaţa hotelieră din România este încă suficient loc pentru dezvoltare"

ADELINA TOADER
Ziarul BURSA #Companii /

"Piaţa din România este în creştere. Cererea este destul de mare şi ne dorim să deschidem hoteluri bune şi să contribuim astfel la notorietatea destinaţiei. Brandurile recunoscute la nivel internaţional aduc turişti în oraşele în care deschid hoteluri, având în vedere că prin sistemul lor intern îşi promovează noile locaţii şi destinaţiile respective. Devenim astfel ambasadorii României", ne-a declarat Gerhard Erasmus".

"Piaţa din România este în creştere. Cererea este destul de mare şi ne dorim să deschidem hoteluri bune şi să contribuim astfel la notorietatea destinaţiei. Brandurile recunoscute la nivel internaţional aduc turişti în oraşele în care deschid hoteluri, având în vedere că prin sistemul lor intern îşi promovează noile locaţii şi destinaţiile respective. Devenim astfel ambasadorii României", ne-a declarat Gerhard Erasmus".


Piaţa hotelieră din ţara noastră are încă suficient loc pentru dezvoltare, consideră Gerhard Erasmus, CEO-ul companiei lituaniene Apex Alliance. Domnia sa a precizat că existenţa mai multor hoteluri ale brandurilor recunoscute la nivel internaţional creşte numărul turiştilor, ceea ce ajută întreaga piaţă şi economie locală.

Gerhard Erasmus ne-a declarat: "Piaţa din România este în creştere. Cererea este destul de mare şi ne dorim să deschidem hoteluri bune şi să contribuim astfel la notorietatea destinaţiei. Brandurile recunoscute la nivel internaţional aduc turişti în oraşele în care deschid hoteluri, având în vedere că prin sistemul lor intern îşi promovează noile locaţii şi destinaţiile respective. Devenim astfel ambasadorii României".

Compania lituaniană a deschis în ţara noastră, până în prezent, cinci hoteluri, dintre care două se află sub brandul Hilton, iar celelalte trei sub Marriott. Toate aceste unităţi de cazare sunt sau vor fi de vânzare după ce devin operaţionale, aceasta fiind strategia de dezvoltare a companiei Apex.

Primele hoteluri aflate pe lista de vânzare sunt Hilton Garden Inn, deschis cu doi ani în urmă în Centrul Vechi al Capitalei şi a cărei tranzacţie este aproape de finalizare şi care va fi achiziţionat de către un conglomerat de companii din Orientul Mijlociu şi Hilton Garden Inn Bucharest Airport, abia deschis la jumătatea lunii august în vecinătatea uneia dintre pistele aeroportului Otopeni.

"Toate hotelurile noastre sunt de vânzare. Acesta este modelul nostru de business - construim hotelurile de la zero sub un brand puternic, în zone bune, după care, atunci când devin operaţionale, le scoatem la vânzare, dar ne oferim să le asigurăm în continuare serviciile de management, dacă noul proprietar e de acord", ne-a explicat Gerhard Erasmus.

La începutul lunii octombrie compania a deschis Courtyard by Marri-ott în zona de nord a Bucureştiului, iar anul viitor va inaugura în centrul Capitalei un Moxy by Marriott şi un Autograph Collection, afiliat, de asemenea, la Marriott.

CEO-ul Apex a ţinut să precizeze că în ţara noastră, deşi a presupus birocraţie, construcţiile nu au durat mult şi proiectele au demarat rapid.

"Pentru hotelul Hilton de la Oto-peni trebuie să spun că a fost o plăcere să lucrez cu guvernul din România şi cu oficialităţile de aici. Cred că oraşul a înţeles valoarea deschiderii acestui hotel în această locaţie. Evident că a trebuit să îdeplinim anumite condiţii şi să urmăm nişte paşi birocratici, dar am avut o organizare bună şi am făcut tot ce era necesar. Construcţia hotelului a durat cam un an şi jumătate. Spre comparaţie, în Latvia deschiderea unui hotel a durat 5 ani, din cauza birocraţiei", a explicat Gerhard Erasmus.

Domnia sa ne-a declarat că Apex are în vedere şi extinderea în alte locaţii din Bucureşti, iar din punct de vedere al managementului chiar şi către alte oraşe mari din ţară ca Timişoara.

Legat de cererea din piaţa hotelieră reprezentantul Apex a afirmat că Bucureştiul se situează bine, deşi comparativ cu cererea din Ţările Baltice, în România, este mai scăzută.

"Tendinţa din Ţările Baltice este complet diferită de ceea ce se întâmplă în Europa Centrală şi de Est. Dacă ne referim la turismul de business acesta este foarte legat de economia globală, la ce se întâmplă la scară economică. Vedem o încetinire a economiei astfel că multinaţionalele cheltuiesc mai puţini bani, nu au loc multe conferinţe care fac oamenii să călătorească în Europa. Este astfel un efect asupra cererii. Dar dacă ne uităm la parcursul turis-mului acesta creşte la nivel internaţional", a mai adăugat Gerhard Erasmus.

Apex Alliance Hotel Management (AAHM) este un operator independent care se axează pe crearea şi dezvoltarea de parteneriate de lungă durată cu investitori instituţionali, deţinători de proprietăţi sau fonduri de inves-tiţii private, oferind, prin intermediul unei echipe de hotelieri pasionaţi şi dedicaţi, servicii de management hotelurilor din portofoliu sau celor pe care urmează să le deţină.

Hilton Garden Inn Bucharest Airport, primul hotel dintr-un aeroport în România

Cu o investiţie de 19 milioane de euro, Apex Alliance Hotel Management a deschis în luna august primul hotel din ţara noastră amplasat chiar în incinta Aeroportului Internaţional Henri Coandă. Hilton Garden Inn Bucharest Airport se adresează în special segmentului business, personalului companiilor aeriene ce operează pe Aeroportul Henri Coandă, fiind totodată o soluţie pentru pasagerii cu zboruri anulate sau întârziate. Managementul companiei estimează un grad de ocupare mediu de 70%.

Investitorul lituanian Apex Alliance Hotel Management continuă astfel, în parteneriat cu firma de consultanţă Optim Project Management, seria unităţilor hoteliere deschise în ţara noastră, prin Hilton Garden Inn Bucharest Airport, aflat la o distanţă de doar 150 de metri de terminalul Plecări al Aeroportului Internaţional Henri Coandă.

Hilton Garden Inn Bucharest Airport aparţine segmentului "focussed hotels" al lanţului Hilton şi are o capacitate de cazare de 218 camere, din categoria Superior, Standard, precum şi camere destinate persoanelor cu dizabilităţi.

Cu un design modern, funcţional, cu accente minimaliste, contemporane, Hilton Garden Inn Bucharest Airport dispune de 5 săli de conferinţă cu o suprafaţă totală de 225 de metri pătraţi, ce pot fi compartimentate în funcţie de necesităţi. În plus, camerele sunt dotate cu birouri, scaune ergonomice şi wi-fi care să asigure un mediu de lucru confortabil şi eficient pentru clienţii din zona business.

"Ne adresăm şi avem deja solicitări din partea companiilor care des-fă-şoară activităţi de business în Bucureşti şi în oraşele din apropiere - Ploieşti, Constanţa, Galaţi, Brăila, Piteşti, dar şi celor care au nevoie de un spaţiu accesibil, func-ţional, cu o legătură directă cu aeroportul, astfel încât activitatea de business să aibă cât mai puţin de suferit de pe urma factorilor externi, cum ar fi traficul spre şi dinspre centrul Bucureştiului", a precizat Anca Mădălina Cristea, General Manager Hilton Garden Inn Bucharest Airport.

Durata medie a şederii în cadrul hotelului Hilton Garden Inn Bucharest Airport este estimată la o noapte de cazare, iar gradul de ocupare la 65-70%, cu menţiunea că specificul hotelului este de a primi solicitări de rezervări same day, gradul de ocupare fiind influenţat în mod direct de dinamica zborurilor de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă. Preţurile pornesc de la un tarif promoţional de 69 de euro/cameră, urmând ca acestea să se înscrie în linia pieţei.

Ritmul rezervărilor precum şi strategia tarifară pot varia considerabil de la o zi la alta, acestea fiind influenţate de dinamica pieţei, evenimente precum festivalurile internaţionale, congresele, competiţiile sportive. Există deja numeroase solicitări pentru anul 2020, care se înscriu în linia calendarului de evenimente de amploare internaţională, a mai precizat Anca Mădălina Cristea, General Manager.

Hilton Garden Inn Bucharest Airport inaugurea-ză odată cu deschiderea hotelului şi restaurantul Wright Flyer, care va avea o capacitate de 126 de locuri şi va oferi servicii complete - mic dejun, prânz şi cină, precum şi room service.

Hotelul mai dispune de un serviciu self laundry, de un magazin deschis 24/7, precum şi de o parcare subterană, disponibilă contra-cost.

Furnizor de servicii premiate, brand-ul Hilton Garden Inn oferă clienţilor din mediul de afaceri şi celor care călătoresc în scop turistic spaţii şi dotări de top, accesibile şi surprinzătoare, creând o experienţă "Simply on Another Level". Promisiunea Hilton Garden Inn vine în susţinerea ideii de a oferi fiecărui oaspete un sejur mai bun şi mai radios.

Hilton (NYSE: HLT) este o companie hotelieră globală ce deţine un portofoliu de 17 branduri de înaltă calitate şi aproape 5.700 de proprietăţi, cu peste 923.000 de camere, în 113 ţări şi teritorii.

Dedicat îndeplinirii misiunii sale de a deveni cea mai bună companie hotelieră din lume, Hilton a fost inclus în 2018 pe lista celor mai buni angajatori şi a primit peste 3 miliarde de vizitatori în istoria sa de 100 de ani. Prin intermediul Hilton Honors, program de loialitate premiat, peste 89 miliarde de membri care fac rezervări direct la Hilton pot câştiga puncte pentru cazare şi experienţe nepreţuite şi se pot bucura de beneficii instant, precum check-in digital cu opţiunea selectării camerei, Digital Key şi Connected Room.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Courtyard by Marriott din România, o investiţie de 22,5 milioane de euro

Apex Alliance Hotel Management a deschis primul hotel Marriott din România sub brandul Courtyard, la începutul lunii octombrie. Hotelul de 4 stele se află în zona financiară a Capitalei, noul Courtyard Bucharest Floreasca fiind recomandarea perfectă pentru cei care călătoresc în interes de afaceri, pentru întâlniri, conferinţe şi evenimente, precum şi pentru cei care călătoresc de plăcere.

Cu acest nou hotel, Apex Alliance Hotel Management îşi consolidează poziţia pe piaţa din România, Courtyard fiind primul dintre cele trei unităţi ce se deschid sub brandul Marriott în următorul an. Construcţia hotelului a durat 3 ani, inclusiv partea de proiectare, iar investiţia s-a ridicat la aproape 22,5 milioane de euro. Court-yard Bucharest Floreasca pune la dispoziţia oaspeţilor 259 de camere, dispuse pe 13 etaje, ce îmbină confortul şi funcţionalitatea într-o ambianţă modernă. Camerele sunt dotate cu birouri, sisteme de iluminat suplimentare şi scaune ergonomice, ceea ce le transformă într-un spaţiu de lucru ideal. Hotelul dispune de asemenea de 7 săli de conferinţă, ce pot găzdui în total 538 de persoane.

"Clienţii noştri sunt oameni de afaceri, antreprenori şi nu numai. Oaspeţii noştri pun preţ pe creativitate, văd călătoriile în locuri noi ca oportunităţi să dezvolte idei noi. Pasionaţi de ceea ce fac, determinaţi şi orientaţi către succes, aceştia văd în orice călătorie oportunitatea de a accelera dezvoltarea personală şi profesională, iar noi ne dorim să le asigurăm cadrul perfect pentru acest lucru", a declarat Adrian Adam, Manager General al Hotelului Courtyard Bucharest Floreasca.

Durata medie a şederii în noul hotel este estimată la 2 nopţi, iar în următoarele luni se estimează ca rata de ocupare să ajungă la 60%. Preţurile pornesc de la 70 de euro/cameră şi vor fi aliniate cu piaţa în lunile ce urmează.

"Piaţa hotelieră din România este într-o continuă dinamică şi vedem o creştere atât în ceea ce priveşte oferta, cât şi în numărul de turişti. Cererea este mare, iar Courtyard Bucharest Floreasca oferă o experienţă completă pentru clientul de business de azi, astfel încât acesta să-şi poată urma pasiunile personale şi profesionale", a completat Adrian Adam.

Odată cu hotelul, Courtyard Bucharest Floreasca deschide de asemenea restaurantul Solt Dining, din categoria premium casual, cu un meniu bazat pe ingrediente locale premium şi inspirat de conceptul noii bucătării nordice. Cu o capacitate de 84 de persoane, restaurantul oferă servicii complete - mic dejun, prânz şi cină - într-o manieră flexibilă, adaptată nevoilor clientului modern, care călătoreşte mult, atât în interes de afaceri, cât şi personal.

Aflat în zona financiară a Bucureştiului - pe Bdul Dimitrie Pompeiu 2A, Courtyard Bucharest Floreasca mai pune la dispoziţia clienţilor un centru de conferinţe, o sală de fitness, un magazin deschis 24/7 - The Market -, precum şi parcare subterană.

Courtyard este cel mai extins brand din categoria Classic Select a portofoliului Marriott. Primul Courtyard a fost deschis în 1983 în Atlanta (SUA). De la lansare, Courtyard a fost poziţionat ca fiind primul hotel construit pentru cei care călătoresc în interes de afaceri. În prezent, sunt pes-te 1.000 de hoteluri Courtyard în mai mult de 50 de ţări din întreaga lume.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Videoconferinţa Antreprenoriat fără gen
DTLAWYERS
Business Card
Cotaţii Emitenţi BVBCotaţii fonduri mutuale
BTPay
Pactul pentru muncă
Livestreaming Teatrul Naţional
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
Pagini Aurii
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS