Izvorul Zânelor, a doua marcă cu înregistrare 3D din portofoliul Apemin Tuşnad

Monica Magureanu
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 16 decembrie 2008

Izvorul Zânelor, a doua marcă cu înregistrare 3D din portofoliul Apemin Tuşnad

"Apemin Tuşnad" deţine, în prezent, toate tipurile de mărci posibil de înregistrat: verbale, figurative, combinate şi 3D, prin Tuşnad, Izvorul Ascuns, Izvorul Zânelor şi Izvorul Ascuns deFructe, anunţă un comunicat al companiei remis redacţiei. Izvorul Ascuns a fost prima marca din România înregistrată 3D, pe segmentul apelor minerale, iar la începutul acestui an Apemin Tuşnad a început demersul în vederea înregistrării mărcii 3D Izvorul Zânelor.

Marca tridimensională este constituită din forma produsului sau a ambalajului său orice alt semn specific tridimensional care permite identificarea unui produs sau serviciu.

Violeta Bozocea, Consilier european proprietate intelectuală, reprezentant al agenţiei Ariana, cu care colaborează Apemin Tuşnad, a declarat: "Mărcile tridimensionale spre deosebire de cele clasice sunt mai scumpe şi mai greu de înregistrat, dar ele se adresează atât simţurilor vizuale, cât şi, foarte important, celor tactile, deoarce protejează forma produsului. Astfel consumatorii produselor înregistrate 3D vor "simţi" tot timpul cât ţin în mână acest produs că el este cel pe care l-au căutat şi vor asocia subtil prin forma produsului numele mărcii. Acest lucru este foarte important în domeniul băuturilor care se consumă în principal în forma produsă şi promovată de producător."

Apemin Tuşnad acordă o deosebită importanţă protejării produselor ca mărci, proprietăţii intelectuale, iar portofoliul de mărci naţionale, europene şi comunitare pe care le deţine este comparabil cu al celor mai mari producători europeni de ape minerale.

Izvorul Zânelor a fost lansat pe piaţă în 2006. Este o apă de izvor pură, slab mineralizată, care se adresează în primul rând oamenilor activi cu un stil de viaţă sănătos, dar este potrivită consumului întregii familii, inclusiv pentru copiii mici, înscriindu-se şi în categoria baby water, apreciază oficialii companiei precizând: "Anul acesta Izvorul Zânelor a trecut printr-un proces de îmbunătăţire a prezentării. Ideea a fost foarte bine primită de public, oamenii apreciind designul armonios, colorat şi atrăgător, relevant pentru conceptul de viaţă pură pe care îl propune Izvorul Zânelor."

Totodată, de la începutul lunii decembrie Izvorul Zânelor este disponibil în magazine şi în noul bax personalizat. "Baxul personalizat Izvorul Zânelor are rolul de creştere a vizibilităţii la punctul de vânzare, iar designul atractiv al acestuia va fi un factor care va spori, cu siguranţă, impulsul de cumpărare", a declarat Florin Nechita, Director de Marketing Apemin Tuşnad.

Pe scurt

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Înăuntrul Bursei de Valori din Bulgaria

Dtlawyers
BTPay
Apanova

Curs valutar BNR

22 Oct. 2021
Euro (EUR)Euro4.9467
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2501
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.6354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8655
Gram de aur (XAU)Gram de aur244.9416

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

eximbank.ro
gerocossen.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
romaniansmartcity.ro
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
thediplomat.ro
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro