ZIUA FRANŢEIMobilitatea sustenabilă - unul dintre pilonii importanţi ai Arval BNP Paribas

A consemnat Emilia Olescu
Ziarul BURSA #Companii / 14 iulie

Roxana Lupescu

Roxana Lupescu

(Interviu cu Roxana Lupescu, General Manager Arval - BNP Paribas)

Arval BNP Paribas susţine trecerea către flotele "verzi" de autovehicule, ne-a spus, într-un interviu, Roxana Lupescu, General Manager al companiei de leasing. Conform domniei sale, mobilitatea sustenabilă vă rămâne unul dintre cei mai importanţi piloni ai Arval, iar acest lucru se traduce, din punct de vedere comercial, în diversificarea ofertelor, fie că discutăm despre modele hibride, plug-in sau full-electric.

Reporter: Observăm, atât la nivel global, dar şi naţional, o creştere a prezenţei femeilor în poziţiile de management al companiilor. Ce ne puteţi spune despre cariera dumnea­voastră în cadrul Arval şi cum trataţi, în calitate de Director General, provocările apărute după numirea în funcţie?

Roxana Lupescu: Cariera mea în Arval a început acum mai bine de un deceniu şi s-a concentrat asupra zonei financiare. Cu toate că discutam de un domeniu tehnic şi o industrie care se află la început de drum în România, pot spune cu bucurie că am beneficiat întotdeauna de sprijinul constant oferit atât de colegii din România, dar mai ales a celor din Franţa. Într-un interval foarte scurt am realizat şi apreciat modul în care această companie pune angajatul în prim plan şi îi oferă un grad imens de libertate - atât din punct de vedere al exprimării dar, mai ales al responsabilizării.

Acest mix de elemente culturale, combinate cu viziunea centrată aproape exclusiv asupra dezvoltării angajaţilor m-au ajutat să învăţ şi mi-au permis, fară echivoc, să mă mă concentrez asupra rezultatelor. Mai mult, în ultimii doi ani Arval a derulat o campanie intitulată "Women în action", care a permis mai multor colege să atingă un grad ridicat de vizibilitate în cadrul Grupului.

Consider că numirea mea în func­ţia de Director General s-a făcut într-un moment extrem de oportun, atât pentru Arval, cât şi pentru situaţia actuală a industriei, pieţei, dar şi a potenţialului de dezvoltare pe plan local şi global. Cât despre provocări, sunt convinsă că, împreună cu echipa extraordinară pe care o am alături, vom putea trece cu brio prin orice situaţie pe care ne-o rezervă viitorul.

Reporter: Venim după un an dificil care ne-a pus pe toţi la încercare. Ce ne puteţi spune despre evoluţia Arval-BNP Paribas în timpul pandemiei?

Roxana Lupescu: Atât pe plan global cât şi local, elementul central a fost proactivitatea şi nu neapărat reactivitatea. Având în vedere gestionarea activităţilor zilnice în baza proceselor şi procedurilor interne, provocările instaurate odată cu apariţia pandemiei au putut fi gestionate cu uşurinţă.

Trecerea în regim de "work from home", asigurarea unui format operaţional de tipul "split teams", dar şi alinierea procedurilor aferente construite atât în jurul siguranţei angajaţilor, cât şi a clienţilor, toate au fost realizate într-un timp extrem de scurt.

Pasul următor a vizat menţinerea unui nivel ridicat de suport oferit partenerilor. Cu toţii am trecut printr-o perioadă incertă, iar rolul Arval de a asigura mobilitatea clienţilor a devenit mai important ca oricând. În perioada imediat următoare, întreaga organizaţie s-a mobilizat şi, în mai puţin de 30 zile, am lansat un produs nou, special creat pentru nevoile pe termen mediu - Mid Term Rental.

Produsul, care acoperă o gamă completă de categorii auto cu livrare imediată pentru o perioadă intre 1 şi 24 luni s-a dovedit un succes, prin rata mare de adopţie venită din partea clienţilor noştri.

Reporter: Ce investiţii a realizat Arval în ultimii ani şi ce ne puteţi spune despre strategia actuală a Grupului?

Roxana Lupescu: Cu şase luni înainte de pandemie, Arval a identificat şi, implicit, investit în definirea, dezvoltarea şi implementarea unei viziuni strategice, cunoscută sub numele "Arval Beyond". Noua viziune asigură o imagine clară asupra celor mai importante direcţii de dezvoltare şi pune accent, mai mult ca oricând, pe nevoile clienţilor şi dorinţa noas­tră de eficientizare şi optimizare a business-ului acestora.

Pentru o implementare cât mai rapidă şi facilă, strategia a fost construită în jurul a patru piloni: Oferte, Clienţi, Aplicabilitate şi Pasiuni. Segmentul de oferte a fost actualizat pentru a adresa şi comunica, într-un mod cât mai eficient, conceptul de "mobilitate 360". Acesta se bazează pe includerea în ofertare a soluţiilor alternative de mobilitate - respectiv a vehiculelor electrice.

În acelaşi timp, clienţii beneficiază şi de o segmentare optimă a duratei contractuale în funcţie de nevoi - Short Term (1-30 zile), Mid Term (1-24 luni) şi Long Term (25- 57 luni). Pasul imediat următor adresează nevoia de conectivitate (pentru a oferi clientului toate detaliile legate de flota acestuia), responsabilitate socială (care include atât reducerea impactului asupra mediului, cât şi asigurarea siguranţei rutiere prin pregătirea corespunzătoare a şoferului) şi expertiza consultanţilor Arval.

Pentru a putea asigura funcţionarea optimă a strategiei, Arval a alocat un buget substanţial pentru construirea, la nivel global, a unei infrastructuri digitale extrem de solide şi care să poată suporta o creştere considerabilă a volumului de date utilizate în prezent.

Reporter: Cum apreciaţi evoluţia cererii către autovehiculele electrice şi cum vă focusaţi dumneavoastră pe acest segment? Cum estimaţi că va evolua acest sector?

Roxana Lupescu: Ne bucură faptul că suntem martorii unei maturi­zări din punctul de vedere al electrificării. Piaţa din Romania trece printr-un proces de conştientizare a beneficiilor pe care motorizările hibride şi electrice le au din punct de vedere al profitabilitatii generale, dar, mai ales, din perspectiva reducerii impactului asupra mediului înconjurător.

Arval a susţinut şi va susţine în continuare trecerea către flotele "verzi". Mobilitatea sustenabilă vă rămâne unul dintre cei mai importanţi piloni ai noştri, iar acest lucru se traduce, din punct de vedere comercial, în diversificarea ofertelor, fie că discutăm despre modele hibride, plug-in sau full-electric.

Mai mult decât atât, pentru a fi întotdeauna aproape de clienţi şi de nevoile acestora, nu am omis nici aspectele operaţionale. Astfel, a fost actualizată reţeaua naţională de service-uri partenere pentru a veni în sprijinul utilizatorilor de modele electrice sau hibride prin consultanta şi expertiza oferită la cele mai înalte standarde calitative.

Reporter: Mulţumesc!

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dtlawyers
BTPay
Apanova
anahotels.ro

Curs valutar BNR

17 Sep. 2021
Euro (EUR)Euro4.9473
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.1999
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5309
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7880
Gram de aur (XAU)Gram de aur238.6026

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Hidroelectrica
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Codul comercial român
energynomics.ro
Cotaţii fonduri mutuale
bsenergyweek.com
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro