Agroserv Măriuţa (BVB: MILK), compania care deţine brandul Lăptăria cu Caimac, a încheiat primul semestru din 2025 cu vânzări de 50,6 milioane lei, în creştere cu 20% faţă de perioada similară din 2024, potrivit unui comunicat al companiei.
Rezultatul operaţional a urcat la 7 milioane lei (+303%), iar profitul net a ajuns la 3,4 milioane lei, comparativ cu o pierdere de 646.000 lei anul trecut.
Veniturile din lactate au totalizat 38,5 milioane lei (+26%), cu o creştere de 7% a volumului de lapte procesat (4,8 milioane litri). Activitatea de zootehnie a adus 9,9 milioane lei (+9%), în timp ce segmentul vegetal a scăzut cu 19% la 2,3 milioane lei, declin pus pe seama decalării recoltelor.
„Rezultatele confirmă strategia noastră de dezvoltare. Fabrica de procesare rămâne motorul principal de creştere, iar revenirea pe profit reflectă atât dinamica vânzărilor, cât şi controlul costurilor”, a declarat Cornel Dănilă, director general Agroserv Măriuţa.
Opinia Cititorului