BlueBiz, noul program comun de fidelizare al Air France şi KLM pentru întreprinderile mici şi mijlocii, este disponibil în ţara noastră de azi. Până în prezent, ambele linii aeriene au avut propriul program de fidelizare destinat acestui segment, informează un comunicat remis redacţiei.
În calitate de membru al programului BlueBiz, firma acumulează Blue Credits de fiecare dată când unul dintre angajaţii săi călătoreşte cu Air France sau KLM. Blue Credits sunt valabile între 24 şi 36 de luni şi sunt acordate în funcţie de rută şi clasă.
"Întreprinderile mici şi mijlocii doresc un program de Beneficii Corporative uşor de utilizat, care să le permită să facă economii suplimentare din bugetul pentru deplasări. Prin dezvoltarea unui program nou elaborat pe baza celor mai bune caracteristici ale fostelor programe Air France şi KLM care funcţionau separat, Grupul oferă firmelor membre o acoperire extinsă asupra întregii reţele de destinaţii şi asupra partenerilor săi", a declarat Jean Wieviorka, Director Corporaţii şi Distribuţii, Air France KLM.



















































