Anchor Group anunţă o premieră pe piaţa de retail din România

F. A.
Companii / 27 mai 2010

Grupul Anchor a lansat azi Optimo Card, un program unic de loialitate pe piaţa de retail din România, ce va funcţiona în centrele comerciale Bucureşti Mall şi Plaza România, informează un comunicat remis redacţiei.

Atributul principal al cardului Optimo este să ofere cumpărătorilor discounturi directe şi facilităţi la plata produselor. Utilizatorii acestui card pot face cumpărături exclusiv în Bucureşti Mall şi Plaza România cu discount-uri de la 5% până la 20% aplicate la preţul de raft în peste 80 de magazine partenere, pe tot parcursul anului.

"Obiectivul nostru a vizat mai mult decât crearea unui program de loialitate. Scopul Optimo Card este să îmbunătăţească stilul de viaţă al utilizatorilor săi oferindu-le discounturi, facilităţi la plata produselor, dar şi promoţii şi surprize continue. Acest program unic a putut fi realizat prin participarea magazinelor partenere găzduite de cele două centre comerciale şi prin contribuţia Credit Europe Bank şi Anchor Group. Optimo Card este un exemplu foarte important al rezultatului unor parteneriate de succes", a declarat Ibrahim Paskoy, CEO Anchor Grup.

danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

25 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0708
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3213
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4251
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8168
Gram de aur (XAU)Gram de aur464.9428

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
targulnationalimobiliar.ro
industrylink.eu
connecting.careers
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb