ANOFM a lansat o campanie de comunicare privind serviciile SPO

F.A.
Companii / 22 octombrie 2010

Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă a lansat în data de 19 octombrie 2010, campania de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor, arată un comunicat remis redacţiei.

Această campanie se desfăşoară în cadrul unui proiect strategic finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane care are ca obiectiv general creşterea gradului de vizibilitate a serviciilor SPO în rândul tinerilor aflaţi în căutarea unui loc de muncă şi în rândul angajatorilor, fiind implementat în parteneriat cu trei companii, având o durată de 18 de luni şi un buget total de 10.016.900 lei.

Campania a pornit de la rezultatele a doua studii de piaţă cantitative şi calitative în rândul tinerilor şi angajatorilor, în baza cărora a fost concepută o strategie generală de comunicare şi alte 4 tipuri de strategii de comunicare specifice (relaţii publice, comunicare on line, publicitate şi evenimente).

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Mai. 2025
Euro (EUR)Euro5.0991
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5894
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4568
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0646
Gram de aur (XAU)Gram de aur480.3618

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
aicps.ro
tibco.ro
energyexpo.ro
ccib.ro
antiquemarket.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb