ANOFM lansează campania de comunicare adresată tinerilor şi angajatorilor

F. A.
Macroeconomie / 19 octombrie 2010

Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) lansează azi campania de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor. Această campanie se desfăşoară în cadrul unui proiect strategic finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, care are ca obiectiv general creşterea gradului de vizibilitate a serviciilor SPO în rândul tinerilor aflaţi în căutarea unui loc de muncă şi în rândul angajatorilor, fiind implementat în parteneriat cu 3 companii naţionale, având o durată de 18 de luni şi un buget total de 10.016.900 lei, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

Proiectul "Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor" are şi două obiective specifice: creşterea notorietăţii SPO şi a serviciilor oferite tinerilor în căutarea unui loc de muncă din mediul urban şi rural, dar şi angajatorilor, precum şi furnizarea de informaţii care să ajute la dezvoltarea proceselor implicate în căutarea unui loc de muncă pe cont propriu.

Dosar BURSA - Crizele Apocalipsei
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0736
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3612
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4336
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8607
Gram de aur (XAU)Gram de aur470.1608

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
targulnationalimobiliar.ro
industrylink.eu
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb