Sub sloganul "HapiHap îţi face poftă", cel mai recent brand din portofoliul producătorului de panificaţie, Titan a beneficiat la lansare de o campanie integrată pe print, outdoor şi online pentru care Brand Connection a dezvoltat strategia şi planul de media, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Titan este unul dintre cei mai noi şi dragi clienţi din portofoliul nostru, iar pentru prima campanie am urmărit să obţinem canalele media care să ofere cea mai bună expunere noului brand. Brand Connection a dezvoltat strategia de media şi planificarea atât pentru site-urile pe care a intrat campania, cât şi pentru spaţiile print şi outdoor", a afirmat Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection.
Agenţia oferă pentru Titan întreg spectrul de servicii media pentru toate brandurile din portofoliul companiei începând din toamna lui 2010. "Lansarea noului brand din portofoliul Titan S.A este un prim pas reuşit pe care îl facem alături de Brand Connection. S-a muncit mult pentru dezvoltarea acestui proiect, iar rezultatele se văd în faptul că HapiHap este foarte bine primit de consumatori", a declarat Violeta Niculae, Marketing Manager Titan S.A.























































