Brand Management a investit 35.000 euro pentru biroul său din Cehia, se arată într-un comunicat al agenţiei.
Biroul de la Praga este cea de a doua investiţie a companiei în extinderea sa regională, după ce în 2006 a deschis un birou la Sofia.
,,Şi pe această piaţă dorim să ne adjudecăm segmentul premium al nişei de indoor şi anume business center-ele şi shopping mall-urile, ce oferă expunere în faţa unei audienţe cu venituri ridicate", apreciază Răzvan Marincoi, marketing manager Brand Management.
Conform statisticilor, piaţa media din Cehia în 2007 a fost evaluată la aproximativ 1,7 miliarde euro, din care segmentului OOH (care include atât outdoor cât şi indoor) i-au revenit 79 milioane euro.
,,În Cehia oferim spaţii în business centere şi mall-uri din Praga şi Brno. Estimăm că primele campanii vor începe odată cu perioada propice a sărbătorilor de iarnă şi că noul produs din portofoliul nostru, Escads, va atrage atenţia advertiserilor din această ţară", a declarat Răzvan Marincoi.





























































