CĂTĂLIN DRULĂ, DESPRE DEMITEREA ŞEFULUI CFR CĂLĂTORI:''Actul de management se judecă aşezat, la rece, nu după o greşeală de moment''

G.U.
Politică / 30 iulie

''Actul de management se judecă aşezat, la rece, nu după o greşeală de moment''

Actul de management se judecă aşezat, la rece, nu după o declaraţie oricât de nefericită a fost, însă va exista o evaluare a mandatului directorului general al CFR Călători şi vom concluziona ce se întâmplă în continuare la această companie, a afirmat, astăzi, ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Cătălin Drulă, conform Agerpres.

Întrebat dacă îl va demite pe directorul CFR Călători, după ceea ce s-a întâmplat cu trenul IR 1991 Mangalia - Timişoara Nord, care a sosit la destinaţie cu 28 de ore întârziere, Drulă a răspuns: "Am spus de la început că principiile pe care funcţionez şi echipa mea funcţionează cât timp sunt aici sunt pe bază de profesionalism şi eficienţă".

"Asta înseamnă că actul de management se judecă aşezat, la rece, nu după o greşeală de moment, o declaraţie oricât de nefericită a fost. Domnul director de la CFR Călători şi-a prezentat scuze public ieri şi subiectul pentru mine e încheiat, dar există o evaluare a mandatului dumnealui. Dumnealui are un mandat conform legii de 4 plus 2 luni, aşa sunt mandatele, cu o evaluare interimară la 4 luni şi una finală la 6 luni. Acest termen de 4 luni se împlineşte pe 19 august. Vom avea o evaluare profesionistă, aşa cum facem cu toţi managerii pe care i-am adus în Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, şi vom concluziona atunci ce se întâmplă în continuare la CFR Călători", a adăugat el.

Întrebat de ce nu s-au trimis nişte autocare pentru a aduce copiii şi călătorii rămaşi în tren ore în şir la 30 de kilometri de Capitală, ministrul a catalogat ceea ce s-a întâmplat cu trenul IR 1991 ca fiind "o situaţie nefericită" şi a menţionat că a cerut un raport companiei CFR Călători ca să vadă cum s-ar putea îmbunătăţi procedurile în astfel de situaţii, notează sursa citată.

"Situaţia trenului 1991 de ieri care a fost foarte prezent în presă este o situaţie nefericită pe care am spus de ieri că o regret nespus şi eu. Ca responsabil până la urmă, ultimul în domeniul ăsta, îmi cer scuze pentru această situaţie. Am cerut CFR Călători un raport detaliat despre cum se pot îmbunătăţi procedurile în astfel de situaţii. Cauzele blocajelor de ieri au fost acel accident, iar pentru acest tren furtuna din zona Bucureşti, care a afectat foarte tare traficul. Raportul acesta îl voi primi. S-a încercat în tot cursul nopţii restabilirea circulaţiei de cei de la CFR SA şi s-a reuşit abia spre dimineaţă acest lucru. Vor mai fi din păcate, în condiţiile unui material rulant învechit şi ale subfinanţării cronice ale sistemului feroviar şi ale unor fenomene meteo extreme - asta e realitatea - e posibil să se mai întâmple astfel de de cazuri. Ce am cerut CFR Călători şi CFR Infrastructură este să facă tot ce-i omeneşte posibil ca să evităm astfel de situaţii, iar dacă se întâmplă să minimizăm impactul", a explicat ministrul.

Trenul 1991 Mangalia-Timişoara a plecat din Mangalia miercuri, la ora 19:40 şi a ajuns la Bucureşti joi, la 9:30, în loc de 23:59 (miercuri), după ce a stat 10 ore în câmp. De la Bucureşti a plecat spre Timişoara, însă la staţia Valea Albă, la 15 kilometri de Drobeta-Turnu Severin, s-a defectat locomotiva. Trenul a fost pus în mişcare cu o nouă locomotivă în jurul orei 19:05, dar care s-a stricat şi ea. Trenul a ajuns la destinaţie după un drum de 28 de ore.

De asemenea, trenul IR 1921 a stat ore în şir la 30 de kilometri de Bucureşti, în zona Fundulea, din cauza lipsei de tensiune în linia de contact. Trenul IR 1921 a ajuns la Arad la 22:45, la peste 27 de ore după plecarea din Mangalia.

Opinia Cititorului ( 11 )

  1. Prostule, impostorule, incapabilul, DEMISIA.

    1. Jegurile astea de USR-isti nu isi asuma nimic, nu raspund pentru nimic iar serviciile nu scot rezistii in strada sa isi rupa camasile. Daca ar fi fost PSD-ul la putere, piata Victoriei eta plina.

    Asa cum ati procedat voi la demisia guvernului Ponta in cazul tragediei de la Colectiv:-)..."asezat, la rece" si cu focuri de artificii

    1. Anonimule, a ars cineva din cauza șpăgii??

      Compari Colectiv cu defecțiunea unor trenuri?

      Nu fi nesimțit și marș la vaccinare. 

      Ce faci fă, reclama la seruri?

    Drula, ia aminte la singurul bărbat din politichia mahalalei românești : Clotilde !

    Vezi cu cine te inconjuri acolo și ce grade au și dă-i afara...altfel ei te vor hali! 

    iata cum nesimtirea este ridicata la rang de principiu

    atitudine de pietar confuz: ce daca marfa este stricata! 

    candva a fost proaspata ! 

    pai daca copii tai stateau sechestrati atata timp in tren ce atitudine aveai mai brula? 

    chiar nu-ti crapa obrazul de rusine pentru felul in care gestionezi acel minister? 

    chiar nu observi ca evenimentele te conduc intr-un mod lamentabil in loc sa le gestionezi? 

    in afara de comunicate de presa ce ai mai produs de cand esti la butoane copilas? 

    nu ma refer la WC, ci in meserie???

    iti dau eu raspunsul n i m i c!!! 

    1. incep sa iasa la suprafata alte hotii majore

      personajul este adus din zona privata sa faciliteze niste contracte inclusiv cu firma de unde a fost transferat pe un salariu mai mic cu 50% la CFR calatori! 

      asa ca maretul drula este un caracter pe care nu-l pot defini decat ca fiind exemplu de fatarnicie , hotie si jegosenie intelectuala! cu multe componente penale! 

      vezi si comportamentul lui la conf de presa pe tema in discutie 

      la ce au facut pana cuma si la ce planuri au pt viitorul apropiat daca nu sunt suiti in cupa unui escavator pentru a fi aruncati la halda de gunoi vor fura/vinde tot din ac tara!

      nici praful de pe toba nu o sa ramana! 

    ... TOT LA A B C ÎN TOATE ...!!!

    Managerul e incompetent.Dacă e pus în funcție și susținut politic,e de înțeles că nu.poate fi demis.Omul e incompetent.

    E clar cât de util e acest bizon mafiei politice.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dtlawyers
BTPay
Apanova
anahotels.ro

Curs valutar BNR

27 Sep. 2021
Euro (EUR)Euro4.9488
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2297
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5605
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7938
Gram de aur (XAU)Gram de aur237.8539

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Hidroelectrica
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Topul firmelor din Bucuresti 2021
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
bsenergyweek.com
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
thediplomat.ro
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro