Cesarom şi-a propus să-şi dezvolte capacitatea de producţie, în 2011, în prezent aceasta situându-se la 6,5 miliaone de metri pătraţi de plăci ceramice pe an. Producătorul autohton de gresie şi faianţă intenţionează de asemenea să-şi întărească prezenta pe piaţa noastră, prin atingerea în anul viitor a unei cote de circa 42%. În acest an, cota de piaţă va fi de 38,5-39%, potrivit lui Eduard Măcărescu, directorul comercial al companiei.
Domnia sa a precizat, în cadrul unei conferinţe de presă, că cifra de afaceri estimată pentru anul în curs va atinge 38,5 milioane de euro, cu 10% mai mult faţă de cea din anul trecut.
În 2011, însă, cifra de afaceri a Cesarom va creşte foarte puţin cu 1-2%, pe fondul scăderii pieţei româneşti de plăci ceramice. Eduard Măcărescu preconizează că acest sector va scădea, în 2011, cu circa 10%, într-un scenariu optimist. În 2010 piaţa noastră de plăci ceramice a scăzut cu mai mult de 10%, încheind anul puţin sub 100 milioane euro.
O proporţie de 20-22% din totalul pieţei este ocupată de produsele chinezeşti mai ieftine faţă de preţul mediu din piaţă ci circa 40%, dar mult mai slabe calitativ, a mai apreciat reprezentatul Cesarom
















































