Banca Comercială Română (BCR) oferă clienţilor săi informaţii personalizate despre situaţia financiară a cardului de credit prin intermediul Alo 24 Banking BCR, Click 24 Banking BCR şi Business 24 Banking BCR, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
"Oferim clienţilor noştri posibilitatea vizualizării în timp real a situaţiei financiare a cardurilor de credit emise de BCR. Astfel, clientii persoane fizice, persoane fizice autorizate şi clienţii Microîntreprinderi pot afla aceste informaţii prin intermediul Alo 24 Banking BCR şi Click 24 Banking BCR, în timp ce clienţii persoane juridice pot apela Business 24 Banking BCR", a declarat Bogdan Marin, director executiv al Direcţiei Managementul Canalelor Retail.
Clienţii pot afla informaţii despre detaliile contului, extrasul din luna curentă, tranzacţiile nedecontate, extrase anterioare din ultimele 6 luni, istoricul tranzacţiilor din ultimele 6 luni şi cardurile pe cont.

















































