Cocktail Holidays, vânzări de 25 milioane de euro în 2019

Ziarul BURSA #Companii #Turism /

Cocktail Holidays, vânzări de 25 milioane de euro în 2019

Turcia, Grecia şi Egiptul, destinaţiile vedetă 

Touroperatorul Cocktail Holidays a înregistrat anul trecut un volum de vânzări de 25 milioane de euro, cu 40% mai mult decât în 2018, iar anul acesta mizează pe o creştere de 45%, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

Touroperatorul a anunţat că în acest sezon vor fi introduse noi pachete de vacanţă pe zboruri internaţionale (Budapesta - Lisabona şi Budapesta - Tenerife), pachete charter cu zbor spre Dalaman şi sejururi în insula Madeira.

Destinaţiile care au atras cei mai mulţi turişti, anul trecut, au fost Turcia, Grecia şi Egiptul, iar tarifele medii pentru un pachet de vacanţă în aceste destinaţii au variat între 579 şi 619 euro/pers, potrivit datelor companiei.

Staţiunile din Antalya şi Bodrum au fost favoritele turiştilor cu copii, care au ales hoteluri de 5 stele cu all inclusive sau ultra all inclusive şi facilităţi pentru cei mici. Turiştii cu bugete de vacanţă mai mici s-au orientat spre hotelurile de 4 stele, cu mic dejun sau demipensiune, din Grecia. Vacanţele tip sejur la hoteluri de 4 stele cu all inclusive din Egipt au fost alese atât de turiştii cu copii, cât şi de tinerii amatori de snorkeling şi aventură.

Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays, a declarat: "În sezonul 2019 am mizat pe Egipt, o alternativă ideală pentru turiştii care îşi doresc o vacanţă într-o destinaţie caldă , în lunile de toamnă-iarnă. Astfel, am introdus şi Hurghada pe lângă destinaţia Sharm el Sheikh, iar vânzările au fost pe măsură. Egiptul a surclasat Bulgaria şi a intrat în top 3 destinaţii vândute în 2019, potrivit studiului pe care îl facem anual împreună cu agenţiile partenere. Tarifele medii pentru o vacanţă în Turcia au fost de 619 euro/pers, în Egipt de 599 euro/pers, iar pentru o vacanţă în Grecia de 579 euro/pers".

Antalya (Turcia), Sharm el Sheikh şi Hurghada (Egipt), insulele greceşti Mykonos, Creta, Rhodos şi Zakynthos şi insula Tenerife (Spania) au fost vedetele vânzărilor de early booking de anul acesta, care au crescut cu peste 30%. Peste 5.000 de turişti au profitat deja de ofertele cu 50% mai ieftine, în jur de 70% din pachete fiind vacanţe estivale şi doar 30% pentru circuitele de primăvară şi ofertele de Paşte.

CEO-ul touroperatorului a mai precizat: "Anul acesta am dublat locurile disponibile pentru sejururile pe cursele de linie cu plecări din Cluj-Napoca, Iaşi şi Bucureşti. Premiera sezonului sunt însă pachetele cu plecare din Budapesta spre Lisabona şi Tenerife. Plecările spre Tenerife sunt în perioada 15.06 - 07.09, iar tarifele pornesc de la 635 euro/pers. Alte noutăţi sunt zborul charter pe Dalaman, care va scurta timpul de transfer spre Marmaris, Fethyie şi Oludeniz, şi sejururile în insula Madeira, care încep de la 895 eur/pers. Mizăm în continuare pe circuitele noas­tre de referinţă în SUA şi Canada, Japonia, Israel sau Maroc, cu plecări în primăvară. Estimăm că anul acesta vom avea peste 45.000 de turişti, cu 35% mai mult decât anul trecut".

Conform touroperului, vacanţele de Paşte au fost rezervate în proporţie de 60%, cele mai multe cereri vizând des­tinaţiile Sharm el Sheikh şi Hurghada, programele de tip circuit şi sejururile în oraşe europene. Numărul de locuri pe charterele verii 2020 a crescut cu 25%, în oferta Cocktail Holidays fiind destinaţii din Turcia, Grecia, Tenerife sau Emiratele Arabe Unite (Dubai şi Abu Dhabi).

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS