"Dove" a lansat campania "Nu ne e frică de fotomodele!"

V.B.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 29 martie 2004

"Dove" a iniţiat campania "Nu ne e frică de fotomodele!", o provocare şi, mai ales, un îndemn la solidaritate adresat femeilor care vor să se elibereze de dictatura stereotipurilor de frumuseţe, acelora care se simt bine în pielea lor, fie că au sau nu măsurile perfecte 90-60-90.

Pentru fiecare opt fotomodele, există trei milioane de femei care arată diferit. "Dove" încurajează o atitudine sănătoasă faţă de propriul corp, echilibrul, respectul şi grija faţă de sine, lipsa de complexe, admiraţia pentru frumuseţea naturală a rotunjimilor feminine.

"Dove" a ales să folosească, în campaniile de promovare la nivel european, femei autentice şi nu fotomodele, urmînd rezultatele unor cercetări care relevă că majoritatea femeilor chestionate s-au arătat încîntate de eliminarea clişeului formelor standard. Această alegere este o încurajare pentru femeile care nu-şi acceptă firescul trupului lor, dar şi pentru cele care au înţeles deja că sunt cele mai frumoase atunci cînd se simt bine.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0320
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3665
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3715
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9148
Gram de aur (XAU)Gram de aur480.7983

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
letapeseries.com
aiiro.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb