Platforma de tranzacţionare şi investiţii eToro a încheiat un parteneriat cu Google pentru a lansa una dintre primele campanii publicitare TV şi YouTube create integral folosind Veo 2, tehnologia avansată de generare video de la Google DeepMind, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Această colaborare marchează o etapă semnificativă în utilizarea inteligenţei artificiale generative pentru storytelling de brand pe scară largă.
Veo 2, care a fost lansată recent pentru public, permite generarea de videoclipuri de calitate cinematografică, ghidate de text şi de indicaţii vizuale. Această tehnologie unică utilizează inteligenţa artificială pentru a simula fizica lumii reale şi pentru a produce expresii şi performanţe asemănătoare celor umane. Campania eToro este printre primele din lumea publicităţii realizate în întregime cu ajutorul Veo 2.
La conducerea echipei de creaţie, alături de echipa de marketing şi creaţie a eToro, s-a aflat Laszlo Gaal, expert recunoscut la nivel intenaţional pentru crearea de videoclipuri cu ajutorul inteligenţei artificiale. Laszlo a adus un amestec distinctiv de viziune artistică şi expertiză tehnică, contribuind la redefinirea limitelor naraţiuniii vizuale folosind AI şi dând astfel viaţă viziunii eToro în două videoclipuri de 30 de secunde.
Yannay Politi, VP pentru Brand Marketing la eToro, a declarat: "Inovaţia este în ADN-ul eToro - nu numai în modul în care ne construim produsul, ci şi în modul în care ne aducem brandul la viaţă. Cu această campanie, am îmbrăţişat pe deplin puterea inteligenţei artificiale generative pentru a ne spune povestea într-un mod îndrăzneţ şi dinamic. Veo 2 s-a dovedit a fi alegerea perfectă pentru strategia de brand a eToro, oferind o soluţie de nivel superior pentru a produce videoclipuri localizate convingătoare, oferind imagini realiste şi rezultate de calitate la o viteză remarcabilă. Parteneriatul cu un pionier precum Google şi colaborarea cu cei mai importanţi creatori de inteligenţă artificială ne-au permis să trecem dincolo de publicitatea tradiţională şi să explorăm ce este posibil la intersecţia dintre tehnologie şi creativitate. Aceasta este mai mult decât o campanie media; este o declaraţie despre viitorul marketingului."
Campania a fost dezvoltată iniţial pentru a rezona cu piaţa italiană cu sprijinul agenţiei de marketing Marketing Arena. Conform unui sondaj realizat de ACRI, 28% dintre italienii sub 44 de ani economisesc în principal pentru călătorii şi petrecerea timpului liber, iar 20% pentru achiziţionarea de bunuri de folosinţă îndelungată, ceea ce evidenţiază un accent pe obiectivele pe termen scurt ale stilului de viaţă. Doar 10% declară că economisesc pentru a-şi crea o avere pe termen lung. Reflectând această mentalitate, reclamele generate de inteligenţa artificială ale campaniei descriu momente importante, cum ar fi o plimbare prin Toscana cu o maşină sport sau găzduirea unei nunţi somptuoase pe Lacul Como, vise care se aliniază cu aceste aspiraţii pe termen scurt. Rezultatul este o combinaţie puternică de storytelling cultural şi tehnologie de ultimă generaţie, toate acestea consolidând mesajul central al campaniei: Investeşte în viitorul tău.
Campania este acum activă în Italia pe mai multe platforme online şi tradiţionale, inclusiv YouTube, televiziune, CTV şi canale outdoor, cu planuri de extindere pe alte pieţe unde eToro îşi desfăşoară activitatea
Opinia Cititorului