Gradul de ocupare al hotelului Pullman, fost Sofitel, a fost în ianuarie 2009 cu 30% mai mic faţă de anul trecut, diminuarea numărului clienţilor fiind cauzată de criza financiară globală, a declarat azi directorul de marketing al hotelului, Alain D"Addio.
"În ciuda scăderii importante a circulaţiei hoteliere, sperăm ca odată cu venirea lunilor de primăvară să crească şi numărul clienţilor, aşa cum s-a întâmplat şi în anii trecuţi. Gradul de ocupare în 2008 a fost de 70%, iar anul acesta estimăm că va atinge 68%", a explicat reprezentantul Pullman.
Grupul hotelier francez Accor a rebranduit recent hotelul Sofitel, devenind astfel Pullman. Potrivit lui Alain D"Addio, Pullman este o nouă marcă a grupului şi această gamă de hoteluri este destinată segmentului de business.
Cu un tarif mediu de 124 euro pe noapte, hotelul a obţinut în 2008 o cifră de afaceri de 9 milioane euro, iar pentru anul acesta, reprezentanţii Pullman estimează că această valoare se va menţine.