Grupul Generali a încheiat primele nouă luni ale anului cu un profit net de 1,3 miliarde euro, în creştere cu 46,8% faţă de perioada ianuarie-septembrie 2009 (894 milioane euro). Rezultatele obţinute s-au datorat în principal performanţei segmentului de asigurări de viaţă (+8%) şi îmbunătăţirii eficienţei operaţionale, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
Grupul a obţinut în primele nouă luni un volum total de prime brute subscrise de 53,8 miliarde euro, cu 5,8% mai mare decât în perioada similară a anului precedent. De asemenea, Generali a raportat cel mai bun trimestru al treilea de la începutul crizei financiare, înregistrând o creştere de 12,7% (până la 440 milioane euro).
Nivelul primelor brute subscrise pe segmentul viaţă s-a ridicat la 37,3 miliarde euro, cu 8% mai mare decât cel înregistrat în primele 9 luni ale anului 2009 (34,2 miliarde euro). O creştere importantă a fost obţinută pe segmentul unit-linked (+16.9%), în special în Europa de Est şi în Franţa.














































