GymBeam a anunţat că achiziţia strategică a 100% din acţiunile importantei companii germane din industria alimentară KAJA Food, confrom unui comunicat de presă remis redacţiei. Prin această mişcare, GymBeam obţine propriile capacităţi moderne de producţie în Germania, confirmându-şi ambiţia de a deveni lider de piaţă în Europa de Vest, potrivit sursei citate.
Conform comunicatului de presă, KAJA Food, cu sediul în apropiere de Dusseldorf, este un partener de lungă durată al GymBeam. De ani de zile, în această unitate de producţie din Germania se fabrică produsele-cheie din portofoliul GymBeam.
Achiziţia companiei germane de producţie, echipată cu nouă linii moderne de fabricaţie, reprezintă un nou reper important în consolidarea producţiei interne a GymBeam. Prin acest pas, compania îşi continuă dezvoltarea cu succes a capacităţilor de producţie din Ko¹ice, unde, în ultimii doi ani, a pus în funcţiune opt linii de producţie, se arată în comunicat. Aceste unităţi sunt specializate în produse sub formă de pulbere, capsule şi tablete, precum şi în produse tip softgel, afirmă sursa menţionată.
Potrivit sursei citate, compania de producţie dispune de nouă linii moderne, care generează anual alimente şi suplimente alimentare în valoare de peste 20 de milioane de euro. Producţia se concentrează pe două direcţii principale: secţiunea alimentară, ce include procesarea nucilor, fructelor uscate şi a gustărilor proteice precum fursecuri, musli şi granola, şi secţiunea de nutriţie sportivă, dedicată batoanelor proteice şi produselor sub formă de pulbere, inclusiv proteine, creatină şi BCAA.
Această companie de producţie deţine cele mai stricte certificări în domeniul alimentar, garantând cel mai înalt nivel de siguranţă şi calitate, în special certificările IFS (International Featured Standards) şi HACCP. De asemenea, compania deţine certificarea BIO, ceea ce permite fabricarea de produse de calitate organică, arată comunicatul.
Conform sursei menţionate, pe lângă produsele pentru GymBeam, această unitate fabrică o gamă largă de produse pentru majoritatea celor mai importante zece branduri germane de nutriţie sportivă, precum şi pentru cele mai mari lanţuri europene de retail alimentar.
Dalibor Cicman, CEO al GymBeam, a declarat că: „Am făcut acest pas în conformitate cu strategia noastră pe termen lung de a ne consolida cota de piaţă în Europa de Vest. Clienţii se pot aştepta în curând la un portofoliu şi mai larg de produse GymBeam cu eticheta «Made in Germany». Plănuim să investim masiv în producţia germană. În prezent, lucrăm la instalarea a patru noi linii de mare capacitate dedicate segmentului de nutriţie sportivă, ceea ce ne va permite să satisfacem cererea în creştere.”
În prezent, compania de producţie din Germania are 70 de angajaţi permanenţi, care, de la începutul noului an, se vor alătura celor 610 colegi din cadrul GymBeam, potrivit sursei citate. Această achiziţie urmează îndeaproape deschiderea unui nou centru logistic în Milano, Italia, care va aproviziona Europa de Vest cu produse fabricate în unitatea din Germania, conform comunicatului.
Dalibor Cicman, CEO al GymBeam, mai afirmă şi că: „Obiectivul nostru este ca zona Dusseldorf să devină un hub strategic pentru expansiunea noastră viitoare. În următorii cinci ani, planificăm să construim aici un mare centru logistic, care va servi ca punct-cheie pentru intrarea pe pieţele şi distribuţia produselor noastre în ţările din nord-vestul Europei, în special în Franţa, Ţările de Jos şi Belgia”.





























































Opinia Cititorului