Hörmann România estimează o cifră de afaceri de până la 15 milioane euro, după ce anul trecut compania a avut o cifră de afaceri de 12,5 milioane euro, a declarat, azi, directorul general al companiei, Bogdan Cojocaru.
"Estimăm pentru anul în curs o creştere a cifrei de afaceri, dar cu un procent mult mai mic decât în anii trecuţi, cel mult 18%. Este un an dificil pentru sectorul construcţiilor, de aceea am încercat să adaptăm oferta propunând două produse din gama populară, cu preţuri mai mici, asigurând însă acelaşi standard de calitate. Pentru uşile de garaj şi uşile industriale vom lua în calcul din acest an şi piaţa renovărilor. Inexistentă până în acest moment în România, unde garajele nu reprezintă o tradiţie, sperăm să dezvoltăm această piaţă în Ardeal şi Banat. De asemenea, vom propune clienţilor şi servicii post-vânzare de mentenanţă atât pentru uşile de garaj, cât şi pentru uşile industriale", a declarat directorul general al Hörmann România, Bogdan Cojocaru.
Pentru 2009, compania are ca obiectiv menţinerea cotei de piaţă pentru uşile de garaj (aproximativ 50%), şi uşile industriale (aproximativ 40%). Pentru tehnica de încărcare, uşile speciale şi uşile de interior, oficialii Hörmann şi-au propus creşterea cotei de piaţă cu procente variind între 5 şi 10%.