Lavazza relansează gama Qualita Oro

C.B.
Lifestyle / 10 februarie 2020

Riccardo Codognola şeful Lavazza WCEMEA Marketing

Riccardo Codognola şeful Lavazza WCEMEA Marketing

Lavazza a lansat în România cea mai nouă variantă a gamei Qualita Oro, unul dintre blendurile sale de cafea cu tradiţie, printr-un eveniment special la Bucureşti. Noile produse surprind esenţa gustului sofisticat şi emblematic italian, dând un nou sens îmbinării tradiţiei cu inovaţia, dar păstrând totodată ideea unui produs premium, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.

Potrivit sursei citate, alături de prezentarea noii identităţi Qualita Oro, evenimentul a fost totodată ocazia ideală pentru a prezenta oficial noul parteneriat strategic al Lavazza cu distribuitorul local Aquila Part Prod Com SRL, un partener de încredere cu ajutorul căruia producătorul italian doreşte să îşi consolideze prezenţa pe piaţa locală.

Riccardo Codognola, şeful Lavazza WCEMEA Marketing, a declarat: "Suntem foarte încântaţi să ne anunţăm colaborarea, în România, cu un partener stabil şi care face lucrurile cu cel mai înalt grad profesionalism. România este o piaţă importantă şi strategică pentru Lavazza, iar scopul nostru este să le oferim pasionaţilor de cafea de peste tot din lume o experienţă italiană autentică, dându-le ocazia să savureze, în fiecare ceaşcă, un amestec perfect de calitate, tradiţie şi inovaţie - întruchipat excepţional de Qualita Oro, produsul nostru emblematic pe care tocmai l-am relansat."

Carol Boisan, membru al consiliului executiv al Aquila Part Prod Com SRL, a declarat la rândul său: "Suntem onoraţi să devenim parteneri cu Lavazza în România şi ne mândrim să avem produsele de cafea Lavazza în portofoliul nostru. Promovarea produselor premium reprezintă o prioritate pentru noi, iar faptul că avem valori comune ne dă încredere că ne vom atinge obiectivele pe această piaţă, investind în dezvoltarea şi respectarea standardelor de înaltă calitate."

Din 1895, Lavazza a fost sinonim cu cafeaua italiană, iar în ultimii 120 ani, compania a contribuit la răspândirea culturii cafelei la nivel global. Produsele şi valorile companiei continuă să fie apreciate de consumatorii români, adevăraţi cunoscători ai artei cafelei pentru care Lavazza este un brand iubit, cu produse de calitate şi o experienţă indiscutabilă.

Dtlawyers
Apanova
anahotels.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

30 Iul. 2021
Euro (EUR)Euro4.9198
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.1348
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5704
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7754
Gram de aur (XAU)Gram de aur243.1200

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Allview
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro