Lavazza relansează gama Qualita Oro

C.B.
Lifestyle /

Riccardo Codognola şeful Lavazza WCEMEA Marketing

Riccardo Codognola şeful Lavazza WCEMEA Marketing

Lavazza a lansat în România cea mai nouă variantă a gamei Qualita Oro, unul dintre blendurile sale de cafea cu tradiţie, printr-un eveniment special la Bucureşti. Noile produse surprind esenţa gustului sofisticat şi emblematic italian, dând un nou sens îmbinării tradiţiei cu inovaţia, dar păstrând totodată ideea unui produs premium, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.

Potrivit sursei citate, alături de prezentarea noii identităţi Qualita Oro, evenimentul a fost totodată ocazia ideală pentru a prezenta oficial noul parteneriat strategic al Lavazza cu distribuitorul local Aquila Part Prod Com SRL, un partener de încredere cu ajutorul căruia producătorul italian doreşte să îşi consolideze prezenţa pe piaţa locală.

Riccardo Codognola, şeful Lavazza WCEMEA Marketing, a declarat: "Suntem foarte încântaţi să ne anunţăm colaborarea, în România, cu un partener stabil şi care face lucrurile cu cel mai înalt grad profesionalism. România este o piaţă importantă şi strategică pentru Lavazza, iar scopul nostru este să le oferim pasionaţilor de cafea de peste tot din lume o experienţă italiană autentică, dându-le ocazia să savureze, în fiecare ceaşcă, un amestec perfect de calitate, tradiţie şi inovaţie - întruchipat excepţional de Qualita Oro, produsul nostru emblematic pe care tocmai l-am relansat."

Carol Boisan, membru al consiliului executiv al Aquila Part Prod Com SRL, a declarat la rândul său: "Suntem onoraţi să devenim parteneri cu Lavazza în România şi ne mândrim să avem produsele de cafea Lavazza în portofoliul nostru. Promovarea produselor premium reprezintă o prioritate pentru noi, iar faptul că avem valori comune ne dă încredere că ne vom atinge obiectivele pe această piaţă, investind în dezvoltarea şi respectarea standardelor de înaltă calitate."

Din 1895, Lavazza a fost sinonim cu cafeaua italiană, iar în ultimii 120 ani, compania a contribuit la răspândirea culturii cafelei la nivel global. Produsele şi valorile companiei continuă să fie apreciate de consumatorii români, adevăraţi cunoscători ai artei cafelei pentru care Lavazza este un brand iubit, cu produse de calitate şi o experienţă indiscutabilă.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS