Lidl lansează prima campanie internaţională de brand în toate cele 31 de ţări în care este prezent

I.S.
Comunicate de presă / 22 septembrie, 15:45

Lidl lansează prima campanie internaţională de brand în toate cele 31 de ţări în care este prezent

Lidl lansează în 31 de ţări europene prima sa campanie internaţională de brand, sub sloganul „Ştii că merită.”, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Campania este mai mult decât un mesaj publicitar - este afirmarea noii promisiuni a brandului la nivel internaţional şi o punte emoţională cu clienţii săi.

„Ştii că merită.” transmite o promisiune pentru milioanele de oameni care au încredere în Lidl zi de zi şi vine din convingerea Lidl că toată lumea are dreptul la produse sustenabile şi de înaltă calitate, la preţuri accesibile. Acest principiu al accesibilităţii şi al preţului corect nu este doar mesajul principal al acestei campanii - desfăşurată între 21 septembrie şi sfârşitul lunii octombrie - ci se regăseşte în toate activităţile Lidl. „Ştii că merită.” se reflectă în varietatea mărcilor private de foarte bună calitate, în sortimentul de produse bio şi alternativele pe bază de plante, la preparatele din carne, în prospeţimea zilnică pe care Lidl o garantează clienţilor noştri, în siguranţa că în magazinele Lidl clienţii găsesc produsele de care au nevoie, precum şi în valoarea adaugată pe care o aduce de sărbători şi cu fiecare ocazie specială în familii şi comunităţi, prin produsele şi acţiunile sale.

Sloganul înseamnă mai mult decât promisiunea unui raport calitate-preţ avantajos. „Ştii că merită.” înseamnă, totodată, recunoaşterea şi preţuirea a ceea ce contează cu adevărat în viaţă: siguranţă, încredere şi posibilitatea de a-ţi transforma visurile în realitate.

Potrivit sursei, „Ştii că merită.” este o promisiune:

-pentru clienţi - Lidl îşi menţine angajamentul de a oferi clienţilor produse de înaltă calitate la cele mai bune preţuri, oferind o gamă largă de produse în care pot avea încredere, precum şi servicii şi o experienţă de cumpărături care pun pe primul loc oamenii.

-pentru angajaţi - Lidl investeşte în viitorul angajaţilor săi, sprijinindu-i să îşi atingă obiectivele profesionale şi să dezvolte cariere de succes în cadrul companiei prin traininguri, mijloace de dezvoltare şi oportunităţi de a avansa pentru fiecare.

-pentru parteneri: Lidl construieşte parteneriate durabile şi de încredere pentru a creşte împreună cu partenerii săi, precum şi pentru a oferi produse şi servicii de calitate pe termen lung şi pentru a avea impact pozitiv asupra clienţilor şi comunităţilor din care face parte.

-pentru mediu: Lidl contribuie la un viitor mai bun, prin punerea oamenilor în centrul acţiunilor sale şi protejarea mediului, prin măsuri concrete de prevenire şi reducere a risipei alimentare, de reducere a cantităţii de plastic şi de inovare a ambalajelor produselor comercializate, precum şi prin asumarea unor angajamente de ţin de bunăstarea animalelor şi oamenilor.

În acest mod, Lidl aduce valoare reală pentru clienţi, angajaţi şi parteneri, punând bazele unui brand puternic, orientat spre viitor, cu o promisiune durabilă - pentru azi şi pentru mâine.

Această convingere stă şi la baza sloganului Lidl şi este susţinută de iniţiative concrete, precum parteneriatele cu producătorii locali şi angajamentul pentru dezvoltare sustenabilă. Ca parte a angajamentului în ceea ce priveşte protejarea mediului, Lidl s-a angajat să atingă obiectivul Net-Zero până în 2050, ceea ce înseamnă că va reduce emisiile de gaze cu efect de seră cât mai aproape de zero până în 2050 şi va compensa emisiile inevitabile. Obiectivul de Net-Zero include şi emisiile încadrate în Categoria 32, de pe tot lanţul de aprovizionare Lidl, în aval şi în amonte, unde sunt generate mai mult de 90% din emisiile totale ale companiei.

Conform comunicatului, campania se desfăşoară din 21 septembrie până la finalul lunii octombrie şi are la bază o strategie media integrată, cu prezenţă pe toate canalele, menită să atingă şi să surprindă clienţii. Pe TV vor fi difuzate spoturi de 60 şi 30 de secunde care pun în prim plan oamenii, realităţile şi visurile lor de zi cu zi, surprinzând momentele care fac ca viaţa să merite să fie trăită mai din plin. Acestea vor fi completate de o serie de video-uri online rulate pe YouTube şi pe principalele platforme de conţinut digital. În plus, campania este prezentă şi pe reţelele sociale, prin postări şi materiale video dedicate, fiind susţinută în paralel de publicitate outdoor, inclusiv panouri digitale, de campanii cu influenceri şi de reclame audio.

„Prin noua noastră campanie, ne propunem să ajungem chiar şi mai aproape de oameni şi să le reamintim care sunt lucrurile care contează cu adevărat. „Ştii că merită.” este mai mult decât un simplu mesaj, este promisiunea noastră pentru oamenii care îşi pun zi de zi încrederea în Lidl că este acolo pentru ei, în viaţa de zi cu zi şi în momentele deosebite, fie că vorbim despre clienţii, colegii sau partenerii noştri”, explică Oana Radu, Head of Marketing Lidl România.

Opinia Cititorului ( 1 )

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

  1. Ceva despre producătorul de ouă cu loturi recent retrase de la concurență? Ceva de genul :

    "1. Avem loturi de la acel producător;  

    2. Loturile de la noi nu sunt afectate de retragere; 

    3. Cooperăm cu autoritățile pentru identificarea cauzelor;  

    4. [...]; 

    ..... 

    n.  

    ...." 

    Nu insist asupra existenței de produse cu termen de valabilitate ziua curentă a vizitei în vreun sediu nemarcate corespunzător [cu reducere cf propriilor practici declarate]. 

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Sep. 2025
Euro (EUR)Euro5.0753
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3117
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4267
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8203
Gram de aur (XAU)Gram de aur516.2887

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
investenergy.ro
world-nuclear-exhibition.com
roenergy.eu
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
targuldeturism.ro
thediplomat.ro
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb