LUDO.COM:Creator de NFT-uri, agent de imobiliare digitale, designer de haine virtuale sau ghid de turism virtual, printre cele mai populare job-uri din Metaverse

G.U.
Companii / 4 mai

Creator de NFT-uri, agent de imobiliare digitale, designer de haine virtuale sau ghid de turism virtual, printre cele mai populare job-uri din Metaverse

Metaversul şi NFT-urile sunt unele dintre cele mai în tendinţă concepte din lumea digitală, iar oportunităţile de monetizare a activităţilor generate de acestea nu au întârziat să apară, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei. Pe lângă un mediu virtual în care utilizatorii pot lucra, se pot juca, relaxa, face tranzacţii sau interacţionează, Metaversul este în acelaşi timp o economie digitală în care aceştia pot crea, cumpăra sau vinde produse.

În continuare, Ludo.com, primul motor de căutare universal pentru Metaverse (NFT-uri, aplicaţii şi experienţe), prezintă principalele 11 domenii care generează venituri din activităţile desfăşurate în Metaverse, precum şi cele mai căutate joburi legate de acesta.

Potrivit sursei citate, în prezent, există diverse modalităţi de a genera şi de a face schimb de valoare pentru beneficii în lumea reală ca urmare a unei experienţe în metaverse, de la preluarea unui loc de muncă virtual până la crearea de noi forme de artă şi divertisment. Astfel, principalele domenii care pot genera activităţi remunerate sunt:

- Crearea de NFT-uri - entuziasmul din jurul NFT se află pe un trend ascendent mai ales datorită posibilităţii de a converti orice creaţie proprie în artă digitală, ce poate fi vândută ulterior ca NFT pe marketplace-uri dedicate. Cei care nu sunt interesaţi de procesul de creaţie pot lua în considerare şi alte opţiuni precum deschiderea unei galerii de artă NFT sau posibilitatea de a deveni broker de artă.

- Imobiliare - domeniul imobiliarelor virtuale a explodat recent în popularitate, creând astfel o mulţime de oportunităţi disponibile, precum cumpărarea de terenuri sau proprietăţi virtuale cu intenţia de a le vinde la un preţ mai mare pentru profit, intermedierea de tranzacţii sau consiliere în calitate de broker imobiliar sau închirierea diferitelor tipuri de proprietăţi. Alte metode de monetizare pot fi şi administrarea proprietăţilor altor utilizatori cum sunt sălile de muzică şi de evenimente virtuale sau designul imobiliar. Fie că este o reşedinţă privată, un centru comercial sau chiar un stadion, designul 3D profesional ar putea deveni în curând una dintre cele mai solicitate ocupaţii din lumea virtuală.

- Publicitate - multe companii îşi doresc să-şi consolideze prezenţa virtuală în metaverse, folosind-o drept o platformă de publicitate de importanţă strategică. Astfel, pe măsură ce brandurile îşi crează magazine în mall-uri virtuale, investesc în publicitate pentru produse, este firesc ca aceasta să se transforme într-o platformă de marketing extrem de ofertantă.

- Fashion - Moda a fost una dintre primele industrii cu aplicabilitate în metaverse, iar îmbrăcămintea virtuală este deja folosită de brandurile de lux sub forma colecţiilor NFT. În metaverse, aproape oricine poate deschide o companie în domeniul modei care să genereze venituri sau poate crea modele de haine unice pentru propriul avatar.

- Educaţie - potenţialul şcolii online a devenit evident în timpul pandemiei, care a determinat toate instituţiile de învăţământ să se închidă temporar, iar milioane de elevi şi studenţi din întreaga lume să ia lecţii online. Odată cu dezvoltarea metaversului, acesta va permite procesului educaţional să devină mai personalizat şi mai captivant pentru utilizatori, ceea ce va face ca activităţile din acest domeniu să se diversifice.

- Antreprenoriat - metaversul oferă un mediu propice pentru antreprenori să prospere. Utilizatorii pot deschide magazine şi îşi pot deschide un business mult mai uşor decât în lumea reală. Există un număr nelimitat de afaceri în lumea digitală care pot genera venituri fie că este vorba de modă, de obiecte de colecţie din domeniul sportului, imobiliare sau divertisment.

- Industria jocurilor - Utilizatorii pot colecta şi vinde active în cadrul jocurilor în schimbul unor tokeni cu valoare în lumea reală, fie prin intermediul unor jocuri bazate pe tehnologia blockchain sau platforme de tipul "play-to-earn". De asemenea, o altă modalitate care poate genera venituri este crearea de noi jocuri pe care alţi utilizatori să le joace.

- Turism şi călătorii - din cauza restricţiilor de călătorie impuse de pandemia de COVID-19, mulţi oameni au apelat la tururi virtuale pentru a-şi satisface dorinţa de a călători şi vizita locuri noi. Metaversul va continua să exploreze acest tip de activitate cu scopul de a recrea obiective istorice şi evenimente din lumea fizică în medii virtuale, ceea ce va dezvolta o varietate de ocupaţii în industria turismului metaverse, cum ar fi ghizii sau agenţii de turism.

- Găzduirea şi promovarea evenimentelor - petrecerile, concertele şi evenimentele sportive gazduite de mediul virtual vor atrage cu siguranţă foarte mulţi oameni, prin urmare promotorii din industria divertismentului vor fi la fel de importanţi în lumea digitală precum în cea reală.

- Testarea produselor în metaverse - pe măsură ce se dezvoltă mai multe produse în mediul virtual, cu siguranţă va exista o cerere mai mare pentru consumatori de a le testa şi de a oferi feedback. Astfel, cu atât de multe industrii şi business-uri care se pregătesc să intre în lumea virtuală, oportunităţile de a testa diversele active digitale sunt practic nesfârşite.

- Servicii virtuale - Atât din postura de freelanceri sau ca angajaţi în cadrul unor companii dezvoltatoare de platforme în metaverse, lucrătorii virtuali vor fi la mare căutare pentru dezvoltarea unui metaverse şi a-l menţine în funcţiune. Artiştii 3D, arhitecţii de realitate virtuală, administratorii de comunităţi, dezvoltatorii, programatorii, designerii grafici sau de modă, dar şi creatorii de conţinut metaverse sunt doar câteva dintre cele mai solicitate poziţii.

"Apariţia metaversului a coincis şi cu apariţia de noi oportunităţi profesionale prin care utilizatorii pot furniza şi gestiona servicii inovatoare. Viitoarele ocupaţii din metaverse vor oferi nenumărate beneficii pasionaţilor de tehnologie care sunt interesaţi de acest domeniu şi care acum îşi pot extinde expertiza în mediul virtual. Astfel, chiar şi din confortul propriei case, metaversul deţine potenţialul de a trece peste barierele fizice şi de a democratiza accesul oricui la bunuri, servicii şi experienţe esenţiale. Prin platforma Ludo.com oferim la îndemâna tuturor instrumentele pentru a explora aceste oportunităţi, acţionând ca o poartă de acces în metaverse", a declarat Sergiu Drăgănuş, DAO Spark, Ludo.com.

Ziarul BURSA

05 iulie
Conferinţa “Piaţa financiar-bancară, la graniţa dintre pandemie şi război”
Apanova
csalb.ro
BTPay
Electromagnetica

Curs valutar BNR

04 Iul. 2022
Euro (EUR)Euro4.9448
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7348
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9342
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7408
Gram de aur (XAU)Gram de aur274.8111

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
romaniansmartcity.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro