New York Times publică reclame pe prima pagină, din cauza crizei economice

F. A.
Companii #Media-Advertising / 6 ianuarie 2009

Cotidianul american New York Times a decis să publice reclame pe prima pagină, încercând să diminueze astfel efectele crizei economice, informează ziarul britanic The Guardian.

Decizia aduce cotidianul în pas cu celelalte ziare americane care au cedat imperativelor comerciale dictate de criza economică, ajungând să vândă spaţiu publicitar pe prima pagină, acolo unde, de regulă, apar principalele titluri şi ştiri ale zilei. Unul dintre primele cotidiane care a început să publice reclame pe prima pagină este Wall Street Journal, încă din 2006.

Cotidianul New York Times a suferit, la fel ca toate celelalte publicaţii, o scădere a veniturilor din publicitate, din cauza crizei. În prezent, cotidianul are trei milioane de cititori pe zi, însă cota sa de piaţă a scăzut cu 55% în 2008.

Ediţia de luni, 5 ianuarie, a fost prima în care New York Times a avut pe prima pagină un ad de presă, mai exact o reclamă la televiziunea CBS, cu titlul "Front Page News" şi sloganul "Cel mai vizionat post".

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

10 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0366
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4117
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3709
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9510
Gram de aur (XAU)Gram de aur472.0952

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
letapeseries.com
aiiro.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb