Comisia Europeană a lansat azi o consultare publică pentru a afla care ar fi gradul de utilitate a unui sistem care să permită întreprinderilor să utilizeze acelaşi număr de telefon în toate statele membre ale UE. Măsura ar putea fi benefică, spun oficialii europeni, ţinând cont că în prezent nu există numere paneuropene disponibile pentru firmele care doresc să poată fi contactate din alte ţări, fapt care presupune costuri suplimentare pentru firme şi consumatori şi împiedică dezvoltarea pieţei unice.
"În prezent, întreprinderile sunt nevoite să aibă, în fiecare stat membru, un număr de telefon separat pentru contactul cu clienţii. Din această cauză, dezvoltarea de servicii paneuropene pentru clienţii lor se dovedeşte dificilă. Chem toate părţile interesate să ne ajute să formulăm o politică axată pe necesităţile întreprinderilor, care să faciliteze accesul consumatorilor", a declarat Neelie Kroes, vicepreşedinta Comisiei Europene şi responsabilă cu Agenda digitală.
Comisia Europeană notează faptul că, momentan, nu există numere paneuropene disponibile pentru firmele care doresc să poată fi contactate din alte ţări.

















































