Oracle şi Efma anunţă rezultatele cercetării asupra nevoilor noii generaţii de clienţi - "Generaţia Y"

F.A.
Companii / 30 septembrie 2010

Rezultatele noului studiu al Oracle Financial Services şi European Financial Marketing Association arată că multe bănci se găsesc în primele etape de lansare a unor strategii specifice pentru a răspunde necesităţilor Generaţiei Y ("Gen-Y"), un grup demografic care se estimează că va constitui în deceniul următor majoritatea acumulatorilor de bogăţie din ţările dezvoltate, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

"Sunt băncile pregătite pentru clientul din generaţia următoare?" .31% dintre respondenţi susţin că nu este activă nici un fel de strategie specifică de marketing, 31% precizează că au o strategie specifică, iar 38% spun că, totuşi, companiile lor lucrează la elaborarea unei strategii - ceea ce semnalează recunoaşterea tot mai mare a cerinţelor şi a nevoilor unice ale Generaţiei Y.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

06 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0422
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4152
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3743
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9763
Gram de aur (XAU)Gram de aur476.4646

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
letapeseries.com
aiiro.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb