Reţeaua de sănătate Regina Maria a lansat în premieră în România serviciul Self-Check-in, disponibil atât în aplicaţia online "Contul meu REGINA MARIA", cât şi fizic, în 11 locaţii din Bucureşti şi din ţară, prin intermediul unor terminale interactive.
Prin accesarea serviciului de Self-Check-in, pacienţii scurtează timpii de aşteptare şi se pot înregistra singuri în sistem, atunci când ajung în clinică la consultaţie. Auto-înregistrarea durează doar 15 secunde şi se poate face prin 3 metode: direct în aplicaţia de mobil REGINA MARIA; prin scanarea unui cod QR; sau prin folosirea codului primit prin SMS, cu maxim 30 de minute înaintea programării. Opţiunea vine în completarea posibilităţii de înregistrare la recepţia clinicilor, contribuind astfel la fluidizarea traficului în locaţii - însă beneficiile se extind mai departe de spaţiul fizic, asigurând acurateţea datelor personale înregistrate, în condiţii de confidenţialitate şi siguranţă, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei noastre.
Fady Chreih, CEO Reţeaua de sănătate REGINA MARIA, a declarat: "Inovaţia şi adoptarea celor mai noi tehnologii rămân obiective strategice importante ale companiei noastre, iar atunci când avem posibilitatea de a le pune nu doar în slujba actului medical, ci şi în îmbunătăţirea relaţiilor cu pacienţii, acestea îşi dublează valoarea. În ultimii patru ani, am investit câteva milioane de euro în dezvoltarea acestor instrumente digitale, de aceea îndrăznesc să spun că, în acest moment, REGINA MARIA este cea mai digitalizată reţea medicală şi singura care oferă o serie de astfel de avantaje. Prin introducerea serviciului Self-Check-in, facem un pas înainte în optimizarea experienţei pe care o oferim pacienţilor noştri".