RetuRO sprijină operatorii HoReCa în implementarea SGR

T.B.
Companii / 18 aprilie

RetuRO sprijină operatorii HoReCa în implementarea SGR

În calitate de administrator al Sistemului Garanţie-Returnare, unul dintre obiectivele RetuRO este de a îmbunătăţi permanent funcţionarea sistemului, se arată într-un comunicat al RetuRO, remis redacţiei. Potrivit reprezentanţiilor RetuRO, "Avem întâlniri recurente şi colaborăm îndeaproape cu toate părţile implicate pentru a identifica dificultăţile care apar în această etapă de început şi pentru a optimiza aspectele semnalate atât de către operatorii economici, cât şi de către consumatori.

În preocuparea noastră de a fi alături de toţi partenerii noştri şi de a-i susţine cât mai bine în eforturile lor de a adopta Sistemul de Garanţie-Returnare, am început un dialog cu operatorii din domeniul HoReCa pentru a aborda întrebările şi provocările specifice pe care aceştia le au în implementarea SGR".

În urma feedback-ului şi a dialogului deschis cu reprezentanţii industriei HoReCa, am identificat o serie de instrumente pe care le vom operaţionaliza în perioada imediat următoare pentru a le asigura operatorilor care activează în domeniu o experienţă cât mai uşoară de integrare a SGR în activitatea lor. Printre acestea, amintim, adaugă reprezentanţii companiei:

Stabilirea unei frecvenţe de ridicare a ambalajelor SGR specifică activităţii de HoReCa, industrie care operează cu un rulaj crescut de produse în ambalaje SGR într-o perioadă scurtă de timp. Astfel, operatorii HoReCa pot menţiona frecvenţa cu care solicită ridicarea ambalajelor SGR de la punctele lor de activitate (zilele săptămânii în care doresc ridicarea), precum şi tipul de material al ambalajelor care vor fi ridicate - sticlă, plastic, metal şi volumul estimat. În felul acesta, fiecare operator HoReCa beneficiază de un calendar prestabilit în care ambalajele SGR vor fi ridicate, ceea ce va asigura atât predictibilitatea ridicărilor, cât şi optimizarea spaţiului necesar depozitării ambalajelor şi eficientizarea timpului dedicat gestionării acestei activităţi. De asemenea, această frecvenţă de ridicare va fi corelată în procesul logistic cu o dimensionare corespunzătoare a maşinilor de transport, astfel încât să fie asigurată creşterea capacităţii de preluare a ambalajelor SGR, se mai arată în comunicat.

Conform sursei, "Am pus la dispoziţia comercianţilor din HoReCa o adresă de email dedicată, horeca@returosgr.ro, la care aceştia ne pot contacta pentru subiecte specifice. În plus, operatorii HoReCa au în continuare la dispoziţie adresele de email deja comunicate":

suport@returosgr.ro - pentru înregistrare şi verificare status contract;

comenzi@returosgr.ro - pentru plasare de comenzi accesorii (saci, sigilii) ;

facturare@returosgr.ro - pentru situaţii legate de facturare ;

raportare_comercianti@returosgr.ro - pentru reconcilieri, în cazul în care evidenţa ambalajelor predate de către comerciant nu corespunde cu evidenţa ambalajelor primite de către RetuRO;

colectare@returosgr.ro - pentru formulare de pick-up ad-hoc;

reclamatii-transport@returosgr.ro - pentru reclamaţii privind comenzile de ridicare a ambalajelor colectate ;

customer@fancourier.ro - pentru livrări incomplete ale comenzilor plasate în e-shop RetuRO.

Întâlniri recurente cu asociaţiile reprezentative ale industriei HoReCa pentru a urmări progresul programului şi pentru a gestiona eventualele probleme care apar cât mai eficient.

Organizarea unui webinar dedicat HoReCa , joi, 18 aprilie, începând cu ora 14.30, în care reprezentanţi RetuRO vor detalia şi vor răspunde întrebărilor legate de fluxul financiar şi logistic. Webinarul va fi accesibil la adresa https://myconnector.ro/login, pe baza înregistrării prealabile ;

În seria materialelor de informare, tutorialele "Am o întrebare", disponibile pe canalul de YouTube al RetuRO, oferă comerciantilor, inclusiv din industria HoReCa, răspunsuri la cele mai frecvente întrebări, care sunt actualizate permanent cu noi subiecte şi aspecte pe care le identificăm în intercaţiunile noastre cu operatorii economici, se mai arată în comunicat.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. RetuRO ar trebui amendat zilnic de ANPC! Ieri 18 aprilie, punctele de colectare ambalaje de la magazinele Kaufland, Penny si Mega Image din Bucurestii Noi erau incuiate pentru ca RetuRO nu a ridicat ambalajele colectate de magazine si nu mai era spatiu de depozitare. Cetatenii cu ambalaje goale alearga de la un magazin la altul, doar o gasi unde sa le predea (eu am gasit la Lidl Chibrit/14 peturi de 1,5l). Acum, RetuRO vrea sa ia banii si de la HORECA, desi nu se descurca nici cu supermarketurile! Rusine RetuRO! Rusine ANPC ca nu controlati si amendati RetuRO!

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
APA NOVA
e-infra.ro
eximbank.ro
fngcimm.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

14 Iun. 2024
Euro (EUR)Euro4.9771
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6576
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2114
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9174
Gram de aur (XAU)Gram de aur347.5083

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
roenergy.eu
rommedica.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb