În urma proiectului www.adoptaunong.ro al Galei Societăţii Civile, agenţia de strategie şi manifestare de brand Rusu+Borţun Brand Growers a decis să susţină pro bono rebrandingul Autism România - Asociaţia Părinţilor Copiilor cu Autism, potrivit unui comunicat remis redacţiei. Organizaţia Autism România apără şi promovează drepturile şi interesele persoanelor cu autism şi ale familiilor acestora.
"ONG-urile au nevoie de soluţii de branding mai mult decât oricare alte organizaţii. Când ai o viziune şi te zbaţi, zi de zi, să-ţi respecţi misiunea, atunci meriţi cu prisosinţă ajutorul celor din jur. Ne bucurăm că putem oferi pro bono expertiza noastră organizaţiilor care nu-şi pot permite să plătească astfel de servicii", afirmă Cătălin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Borţun Brand Growers. Printre clienţii portofoliului Rusu+Borţun se numără: Procter & Gamble, ING Bank, Millenium People, EuroMiniStorage, Cosmote, Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Caţavencu, Medicover România, Set Events, Samsung România, Ambient, Unilever South Central Europe.

















































