Telekom România se rebranduieşte şi trece pe o strategie concentrată pe clienţi

M.G
Companii / 16 noiembrie 2021

Telekom România se rebranduieşte şi trece pe o strategie concentrată pe clienţi

٭ Telekom anunţă primele oferte pentru clienţi după separarea de operatorul fix

Telekom Romania Mobile Communications a anunţat marţi câteva schimbări pentru clienţi, prezentând inclusiv noile oferte de iarnă din piaţa telecomunicaţiilor. Oficialii Telekom au prezentat în cadrul unei conferinţe de presă noua strategie ce axează exclusiv pe clienţi pornind de la nevoile lor de bază, aşteptările şi nemulţumirile lor. Conform oficialilor companiei, promisiunea noului brand Telekom este "Mobil aşa cum vrei. Simplu şi corect".

Dina Tsybulskaya, directorul general al Telekom Romania Mobile, a afirmat în cadrul conferinţei că noua strategie se bazează pe transparenţă, onestitate şi fiabilitate în raport cu clienţii. Tsybulskaya a spus că un client fericit este un client care rămâne pe termen lung.

Aceasta a declarat: "Ne pasă de clienţii noştri şi punem interesele lor pe primul loc. De aceea, ne străduim să le oferim experienţa mobilă pe care şi-o doresc. Aceasta înseamnă să le oferim mobilitate nelimitată pentru a rămâne conectaţi oriunde şi oricând, pe orice dispozitiv, fără probleme şi fără griji. Si, la fel de important, preţuim încrederea lor şi ne străduim să o câştigăm, fiind oneşti, corecţi şi onorându-ne promisiunile".

Totodată, oficialii Telekom au anunţat că societatea va începe să elimine decalajul dintre ofertele dedicate atragerii de clienţi noi şi ofertele de loializare pentru abonaţii actuali.

"Una dintre cele mai mari dorinţe ale clienţilor români este să beneficieze de un tratament echitabil din partea furnizorilor de telecomunicaţii şi aibă acces uşor la cele mai atractive promoţii. Ne bucurăm că astăzi le putem satisface tuturor această dorinţă, fie că este vorba de actualii noştri abonaţi care vor opta pentru prelungirea contractului, fie de clienţii care decid să achiziţioneze un nou abonament sau se portează din altă reţea", a spus Andreea Cramer, director executiv comercial la Telekom.

Cramer a prezentat şi oferta de iarnă a companiei, valabilă până pe 15 ianuarie 2022, care bazează pe două abonamente, ambele disponibile atât pentru persoane fizice, cât şi pentru persoane juridice, clienţi actuali sau noi:

- abonament la 6 euro pe lună, cu date, minute şi SMS-uri naţionale nelimitate şi fără perioadă contractuală obligatorie.

- oferta cu telefon inclus, la 13 euro pe lună, cu smartphone-uri precum Samsung Galaxy A32, Xiaomi Redmi Note 10s, OppoA74 incluse fără cost suplimentar la pachet cu abonament cu date naţionale nelimitate, minute şi SMS-uri nelimitate în reţelele naţionale şi roaming în SEE, plus 200 de minute internaţionale în SEE şi Zona 1.

Oficialii Telekom România Mobile Communications au mai afirmat că societatea a achitat ieri statului român 25 de milioane de euro pentru prelungirea dreptului de utilizare a spectrului său radio.

"Ieri am plătit 25 de milioane de euro pentru prelungirea utilizării spectrului radio, pentru întreg spectrul radio pe care îl deţinem. Ţinta noastră este cu siguranţă să avem cea mai bună viteză la internet, cele mai bune viteze mobile la net în reţeaua noastră, pentru clienţii noştri. La asta lucrăm în prezent", a afirmat Dina Tsybulskaya.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Apanova
BTPay
Electromagnetica
infinitumcosmetics.ro
fabricadeceai.ro

Curs valutar BNR

26 Mai. 2022
Euro (EUR)Euro4.9423
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6194
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.8107
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8196
Gram de aur (XAU)Gram de aur274.1764

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
romaniansmartcity.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
thediplomat.ro
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro