Personalul de vânzări al diviziei de Ferestre a producătorului de profile şi ţevi din PVC Teraplast Bistriţa va creşte în 2009 cu peste 50%, ca urmare a dezvoltării segmentului comercial, a declarat pentru NewsIn directorul diviziei, Adin Pop.
"Divizia de Ferestre are în prezent 102 angajaţi, însă, în contextul dezvoltării comerciale pe care o vizăm, personalul va creşte anul acesta cu peste 50%. Am început deja angajarea de personal de vânzări pentru mai multe judeţe din ţară, iar procesul de selecţie va continua şi în lunile următoare. (...) Planurile pentru 2009 prevăd dezvoltarea segmentului comercial al Diviziei de Ferestre, prin abordarea pieţei de tâmplărie din PVC la nivelul tuturor segmentelor: locatari, rezidenţiali şi proiecte mari. Tot anul acesta intenţionăm să finalizăm rebranding-ul Orizont, actualul brand de ferestre al Teraplast. Acest proces de rebranding va presupune schimbarea denumirii mărcii de ferestre şi, implicit, crearea unui nou logo şi a unui nou slogan de poziţionare. Deşi dezvoltarea Diviziei de Ferestre a Teraplast vine pe fondul crizei financiare globale, planurile şi obiectivele pentru 2009 nu se vor modifica, deoarece există deja resursele care să susţină aceste planuri. Obiectivul principal este ca în următorii 2-3 ani, noul brand de ferestre al Teraplast să devină unul dintre primii trei jucători la nivel naţional", a explicat Adin Pop.