TWIPLA extinde parteneriatul cu Wix, oferind noi instrumente de înregistrare a sesiunilor pentru optimizarea UX, potrivit comunicatului emis redactiei. Colaborarea permite vizualizarea reluărilor sesiunilor de navigare din Wix Analytics, îmbunătăţind astfel analiza comportamentului utilizatorilor şi cartografierea parcursului clientului.
TWIPLA, un pionier german în analiza site-urilor web, şi-a consolidat parteneriatul cu Wix.com, platforma globală SaaS de creare a site-urilor, prin integrarea unui set de instrumente de înregistrare a sesiunilor în interfaţa Wix Analytics.
Noul set de instrumente de înregistrare a sesiunilor oferă întreprinderilor reluări ale traseului real al clienţilor şi le oferă un ajutor video puternic cu ajutorul căruia pot înţelege modul în care clienţii interacţionează cu paginile web şi navighează pe site-urile lor. Prin integrarea nativă acestui set de instrumente în diverse rapoarte Wix Analytics, utilizatorii Wix vor avea acces la o soluţie intuitivă pentru ghidarea îmbunătăţirii performanţelor site-urilor web, identificarea erorilor, identificarea punctelor slabe, urmărirea blocajelor de conversie şi optimizarea căilor de conversie. Interfaţa de utilizator a integrării urmează liniile de ghidare Wix pentru a asigura o experienţă cu adevărat nativă pentru toţi utilizatorii Wix.
"Pe măsură ce întreprinderile caută din ce în ce mai multe informaţii referitoare la interacţiunile cu clienţii, cererea de instrumente analitice avansate continuă să crească,ˮ a declarat Noa Kroytoro, Product Manager la Wix Analytics.
"Lansarea setului de instrumente de înregistrare a sesiunilor îmbunătăţeşte instrumentele de raportare disponibile pentru utilizatorii Wix prin Wix Analytics, oferindu-le informaţii mai detaliate despre comportamentul clienţilor pentru optimizarea eficientă a experienţei utilizatorilor. Parteneriatul nostru cu TWIPLA ne permite să oferim utilizatorilor noştri o soluţie inovatoare pentru luarea deciziilor bazate pe date".
"Utilizatorii Wix Analytics vor vedea rapid avantajele uriaşe de a putea viziona videoclipuri care arată modul în care vizitatorii interacţionează efectiv cu site-urile lor web - pe ce butoane dau clic, unde se blochează şi de ce nu convertesc", a declarat Tim Hammermann, CEO TWIPLA. "Este unul dintre cele mai populare instrumente pe care le avem şi clienţii noştri au constatat că îi ajută să facă îmbunătăţiri tangibile în ceea ce priveşte succesul online, în special pentru că sistemul de filtrare granular face atât de uşoară găsirea reluărilor de sesiune care se potrivesc cu anumite segmente specifice de vizitatori.ˮ