Vânzările de autovehicule Mazda pe piaţa autohtonă s-au cifrat la 2.073 unităţi, în primele nouă luni din 2008, în creştere cu 250 la sută faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi depăşind volumul total de vânzări înregistrat în perioada 2005-2007, informează Mazda România.
În ultimele 18 luni, marca japoneză a înregistrat în România creşteri constante, mai mari de 100 la sută, iar în luna septembrie continuă această tendinţă. Cele 331 de unităţi vândute în septembrie reprezintă cel mai bun rezultat lunar din istorie, precum şi o creştere cu 147 procente faţă de aceeaşi lună a anului 2007.
Obiectivul de vânzări stabilit pentru acest an a fost revizuit în creştere, ţinta actuală fiind mai mare de 2.500 de unităţi. Modelul care a contribuit în cea mai mare măsură la aceste performanţe a fost Mazda2, care a înregistrat cel mai bun rezultat lunar, cu 157 de unităţi comercializate în septembrie.