VREA TRANSPARENŢĂ Angela Merkel cere publicarea algoritmilor folosiţi în mediul online

ADI IACOB
Ziarul BURSA #Internaţional / 31 octombrie 2016

Cancelarul german Angela Merkel consideră că metodele prin care motoarele de căutare online şi reţelele sociale influenţează conţinutul pe care publicul îl vede trebuie făcute publice, informează BBC.

Cancelarul propune o dezbatere publică a algoritmilor folosiţi de marile companii online, precum Google şi Facebook. Merkel este de părere că prin aceste metode, publicul nu are posibilitatea unei viziuni de ansamblu, companiile din mediul online putând cenzura şi alege conţinutul afişat utilizatorilor.

Domnia sa a declarat: "Aceşti algoritmi, când nu afişează transparenţă, pot conduce la distorsionarea percepţiei".

Cathy O'Neil, om de ştiintă care a investigat algoritmii folosiţi în mediul online, afirmă că majoritatea informaţiilor oferite de Facebook au fost publicate printr-o procedură tehnică, şi nu în funcţie de importanţa acestora.

Până la finalul acestui an, un grup de politicieni din partide diferite vor trimite rezultatele obţinute în urma investigării algoritmilor folosiţi de Facebook, Google şi alte companii online către Gunther Oettinger, comisarul european pentru societate digitală.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

12 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0291
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3487
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3413
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9030
Gram de aur (XAU)Gram de aur470.4358

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
letapeseries.com
aiiro.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb