"ZenithOptimedia" este noua agenţie de media-planning a "L'Oreal"

Virginia Balcu
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 2 august 2005

"L'Oreal" a ales "ZenithOptimedia" să o reprezinte ca agenţie de media planning în 26 de ţări din Europa. Alegerea este rezultatul unor cercetări intensive în ultimele patru luni, în care principalii concurenţi au fost agenţiile "ZenithOptimedia", deţinută de Publicis, şi "Universal McCann", care face parte din grupul "Interpublic".

Patrick Rabain, preşedintele "L'Oreal Consumer Products", a declarat: "L'Oreal investeşte foarte mult în media şi este foarte important pentru noi ca aceste investiţii să aibă şi rezultate. Apreciem contribuţia pe care a avut-o McCann la dezvoltarea afacerii noastre. Pentru viitor, considerăm că nevoile noastre vor fi satisfăcute foarte bine prin alegerea ca partener a agenţiei ZenithOptimedia".

Agenţia "ZenithOptimedia" îşi va începe activitatea pentru "L'Oreal" la 1 octombrie pentru o perioadă iniţială de doi ani.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0320
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3665
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3715
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9148
Gram de aur (XAU)Gram de aur480.7983

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
letapeseries.com
aiiro.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb