Din luna mai a acestui an, BRD Groupe Societe Generale a început, gradual, producţia cardurilor bancare din plastic reciclabil, fie că este vorba despre carduri de debit sau de credit, destinate persoanelor fizice sau companiilor, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Această iniţiativă face parte din angajamentul BRD pentru sustenabilitate şi responsabilitate faţă de mediu.
Astfel, orice card nou emis, reînnoit sau înlocuit va fi produs exclusiv din plastic reciclat. În plus, cardurile de debit pentru persoane fizice beneficiază de un nou design modern, elegant şi rafinat, menit să le ofere clienţilor o experienţă vizuală şi tactilă îmbunătăţită.
„Tranziţia către plasticul reciclabil este un pas firesc în strategia noastră de sustenabilitate şi inovare. Ne dorim să le oferim clienţilor noştri nu doar produse bancare performante, ci şi soluţii care reflectă valorile noastre comune legate de protejarea mediului. Noul design al cardurilor de debit vine să completeze această direcţie, aducând un plus de rafinament în experienţa de zi cu zi a clienţilor noştri”, a spus Ioana Pârvu, Director Carduri, Automate de Plată şi Soluţii de Plată.
Potrivit sursei, BRD şi-a construit, de-a lungul anilor, o reputaţie solidă în materie de inovare, fiind mereu în avangarda pieţei cardurilor din România. De la lansarea primului card de credit din ţară până la concepte creative precum cardurile personalizabile sau cele dedicate unor nevoi specifice, banca a evoluat constant, anticipând aşteptările clienţilor. Astăzi, BRD oferă unul dintre cele mai competitive produse de pe piaţă - cardul de credit cu rate fixe şi 0% dobândă oriunde în lume, completat de beneficii suplimentare precum cashback-ul, consolidându-şi astfel poziţia de lider în inovarea financiară.
În prezent, BRD oferă o gamă completă de produse de card adaptate tuturor segmentelor de clienţi, de la soluţii accesibile pentru nevoile de zi cu zi, până la produse premium, cu beneficii exclusive şi oferte competitive, menite să răspundă celor mai exigente aşteptări.
Opinia Cititorului