Confident Agency, prima agenţie de comunicare din România inclusă în programul Erasmus+

I.S.
Comunicate de presă / 4 iunie

 Confident Agency, prima agenţie de comunicare din România inclusă în programul Erasmus+

Confident Agency, companie specializată în consultanţă de comunicare, cu birouri în Bucureşti şi Barcelona, face un pas strategic către formarea noii generaţii de profesionişti internaţionali în comunicare prin înrolarea sa în programul Erasmus+, potrivit unui comunicat emis redacţiei.

Printr-un parteneriat strategic cu ASEMER (Asociaţia Companiilor Spaniole din

România) şi Instituto Zurbaran din Spania, Confident Agency îşi consolidează poziţia

de hub regional pentru iniţiative internaţionale care combină educaţia, inovaţia şi

comunicarea şi devine prima agenţie din România înscrisă oficial în programul

Erasmus+.

"Credem într-o comunicare care schimbă, nu doar vinde. Iar implicarea în Erasmus+

este parte din viziunea noastră de a contribui activ la formarea tinerilor profesionişti.

Suntem o agenţie dinamică, cu un drive continuu către inovare şi dezvoltare a

industriei de comunicare la nivel european. În plus, credem că un brand sănătos

contribuie la societate, nu doar la piaţă. De aceea ne implicăm în proiecte care au

impact şi generează rezultate concrete - în comunităţi, în oameni, în perspective. Ne

bucurăm să fim prima agenţie românească parte din Erasmus+ şi ne dorim ca

experienţa noastră să încurajeze şi alte companii să deschidă porţile pentru

generaţiile următoare”, a declarat Mara Gojgar-Constantin, fondator Confident

Agency.

„Programul Erasmus+ oferă tinerilor la început de drum o experienţă profesională de

nivel internaţional. Aceştia au posibilitatea de a învăţa de la profesionişti în domeniu

aptitudini de business, dar în acelaşi timp sunt expuşi unei diversităţi culturale care îi

formează nu doar ca specialişti, ci şi ca cetăţeni europeni. În acest context,

includerea Confident Agency aduce o contribuţie valoroasă la program, prin crearea

unui cadru de învăţare aplicată în domeniul comunicării. Amprenta internaţională a

agenţiei - cu birouri în România şi Spania - alături de conexiunile directe cu mediul

de afaceri spaniol, au fost elemente-cheie care au facilitat această colaborare şi au

făcut ca înscrierea sa în Erasmus+ să fie un parteneriat firesc. Ne bucurăm să

vedem cum programul este implementat cu sens şi impact concret în domenii

precum comunicarea şi antreprenoriatul creativ”, a declarat Elva Moreno Garcia,

reprezentant Erasmus+.

Potrivit sursei, Erasmus+ oferă tinerilor oportunităţi reale de angajare şi integrare profesională în companii internaţionale. Prin aceste stagii, participanţii au şansa de a testa un mediu de lucru competitiv, de a acumula experienţă într-un context multicultural şi de a înţelege mai bine modul în care funcţionează pieţele europene. În plus, această

expunere îi ajută să-şi dezvolte competenţe esenţiale pentru piaţa muncii, precum

adaptabilitatea, lucrul în echipă şi comunicarea interculturală.

Primul stagiu din cadrul acestui program din care Confident Agency a făcut parte, a

adus-o în echipa Confident pe Esmeralda Ordoñez Arancibia, studentă în Relaţii de

Comerţ Internaţional, în cadrul Institutului Zurbaran din Spania. Ca parte a

experienţei din biroul din România, Esmeralda a derulat un proiect de cercetare

aplicată privind oportunităţile de export ale produselor gourmet din Extremadura pe

piaţa din România.

„Această experienţă a însemnat pentru mine mai mult decât un simplu stagiu. A fost

o oportunitate de a aplica ceea ce am învăţat într-un context real, într-o piaţă

complet nouă. Am avut libertatea şi sprijinul de a dezvolta un proiect relevant nu

doar academic, ci şi cu potenţial comercial. Sunt recunoscătoare echipei Confident

pentru deschiderea şi încrederea oferite. România m-a surprins prin dinamismul

pieţei şi receptivitatea faţă de produse autentice - şi, cine ştie, poate acesta e doar

începutul unui drum profesional mai lung în această parte a Europei”, a declarat

Esmeralda Ordoñez Arancibia, studentă Erasmus+.

Conform comunicatului, proiectul de cercetare realizat de Esmeralda s-a concentrat pe analiza fezabilităţii introducerii pe piaţa din România a unor produse gourmet din regiunea spaniolă Extremadura, toate cu Denominaţie de Origine Protejată (D.O.P.). Studiul a inclus aplicarea de chestionare în rândul consumatorilor români şi spanioli din Bucureşti, interviuri cu actori din sectorul HoReCa, retail şi distribuţie, precum şi o analiză SWOT detaliată. Rezultatele arată un apetit clar pentru produse autentice, în special cele care comunică valori precum tradiţie, calitate şi sustenabilitate. Jamon Iberico de Bellota, Torta del Casar sau Pimenton de la Vera sunt percepute ca produse

premium, cu potenţial de a atrage segmentul de consumatori urbani, educaţi şi

deschişi la noi experienţe culinare.

Implicarea Confident în acest program reprezintă o parte din strategia companiei de

a construi punţi reale între educaţie şi piaţa muncii, dar şi între mediile de afaceri din

România şi Spania. Participarea activă în Erasmus+ nu este un simplu gest

instituţional, ci o parte a filosofiei Confident: aceea de a forma, inspira şi susţine

viitoarele generaţii de profesionişti ai comunicării.

Confident Agency va continua să susţină iniţiative internaţionale care valorifică

potenţialul creativ şi antreprenorial al tinerilor, transformând stagiile de practică în

experienţe relevante pentru viitorul profesional al participanţilor, dar şi pentru pieţele

în care agenţia activează.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Conferinţa BURSA “Piaţa financiar-bancară 2025”
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

05 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0537
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4272
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3995
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0049
Gram de aur (XAU)Gram de aur482.1625

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
letapeseries.com
aiiro.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb