El Studio se extinde cu al 13-lea salon de înfrumuseţare şi estimează o creştere de 15% a afacerii

I.S.
Comunicate de presă / 17 septembrie, 13:51

 El Studio se extinde cu al 13-lea salon de înfrumuseţare şi estimează o creştere de 15% a afacerii

Compania românească El Studio, activă de 20 de ani pe piaţă, care deţine unul dintre cele mai mari şi cunoscute lanţuri de saloane de înfrumuseţare din ţară, îşi continuă expansiunea şi inaugurează al 13-lea salon, în urma unei investiţii de peste 100.000 euro, potrivit unui comunicat emis redacţiei.

Deschiderea noului salon marchează, totodată, aniversarea a două decenii de activitate pe piaţa locală, perioadă în care compania a avut o creştere organică, în medie cu 10-15% anual. În 2024, El Studio Group, din care fac parte reţeaua de saloane, un magazin fizic şi unul online, a înregistrat o cifră de afaceri de circa 13 milioane lei, iar pentru anul în curs este estimată o majorare de 15%. În plus, compania a dezvoltat aplicaţia mobilă El Studio (disponibilă pe Android şi iOS) pentru a simplifica procesul de programare şi a oferi o interacţiune rapidă şi prietenoasă cu brandul.

"Extinderea reţelei El Studio este un pas firesc, dictat de evoluţia pieţei şi de cererea tot mai mare pentru servicii de înfrumuseţare. Am pornit cu o mică frizerie în 2009 în zona Floreasca, iar astăzi am ajuns să avem o comunitate de sute de mii de clienţi care ne-au trecut pragul şi peste 250 de colegi dedicaţi care, zi de zi, dau viaţă valorilor El Studio. Am crescut constant şi organic, investind în deschiderea unui nou salon şi modernizând periodic locaţiile existente, pentru a le aduce la standardele momentului prin reamenajări şi aparatură de ultimă generaţie. Anul acesta este unul cu adevărat special pentru noi: ne extindem mărindu-ne cota de piaţă şi aniversăm 20 de ani de performanţă”, declară Cristian Cosat, fondator şi General Manager El Studio Group.

Potrivit sursei, prin dezvoltare constantă, El Studio a reuşit să acopere zone-cheie din Bucureşti, centrale sau importante din toate sectoarele oraşului, şi să se urce în top 5 companii din industria de profil la nivel naţional, cu o cotă de piaţă relevantă pe piaţa de business din Bucureşti. Toate cele 13 saloane sunt deţinute şi operate direct de grupul El Studio, controlat de antreprenorul Cristian Cosat, ceea ce reflectă soliditatea companiei şi controlul direct asupra calităţii serviciilor oferite.

Extinderea reţelei vine pe fondul unei pieţe a serviciilor de beauty aflate în creştere accelerată, alimentată de cererea tot mai mare pentru servicii profesionale, personalizate şi rapide.

"În ultimii ani, am observat o preocupare accentuată pentru îngrijirea personală, atât în rândul femeilor, cât şi al bărbaţilor. Creşterea nivelului de trai, schimbarea mentalităţilor şi atenţia tot mai mare acordată propriei imagini au transformat vizita la salon dintr-o simplă necesitate estetică într-un adevărat ritual de îngrijire, relaxare şi recăpătare a încrederii în sine. În Bucureşti, cererea pentru servicii de calitate, accesibile şi rapide este în continuă creştere, ceea ce ne motivează să aducem experienţa El Studio mai aproape de clienţi”, declară Cristian Cosat, fondator şi General Manager El Studio Group.

Noul salon se află în zona Iancului (Şos. Mihai Bravu, nr. 112), într-un spaţiu generos în care sunt oferite servicii complete de înfrumuseţare şi de îngrijire personală - coafor, frizerie, manichiură şi pedichiură, cosmetică, epilare cu laser, remodelare corporală - pentru femei şi bărbaţi. Dotările din salon includ tehnologii avansate pentru epilare definitivă, tratamente faciale şi remodelare corporală. El Studio Iancului reuneşte o echipă de aproape 20 de specialişti, fiecare cu pregătire solidă în domeniul său - coafură, cosmetică, manichiură-pedichiură sau tratamente corporale - dedicaţi performanţei şi asigurării unei experienţe impecabile care consolidează încrederea clienţilor.

Conform comunicatului, cu o medie de 100-130 de clienţi pe zi per salon - ceea ce înseamnă aproximativ 40.000 de vizite pe an pentru fiecare salon şi peste 400.000 de vizite pe an la nivel de reţea - El Studio a înregistrat o creştere medie de 20% pe an a numărului de clienţi, având o rată de fidelitate remarcabilă, cu până la 25 vizite per client în cursul unui an.

Interesul românilor pentru îngrijirea personală a crescut treptat în ultimii ani, pe măsură ce nivelul de trai s-a îmbunătăţit. Comportamentul de consum s-a diversificat, îngrijirea fiind percepută tot mai mult ca o investiţie în sănătate, în imagine şi în starea de bine.

Serviciile saloanelor sunt consumate de femei şi bărbaţi de toate vârstele, iar cea mai mare proporţie o reprezintă segmentul de vârstă 25-45 ani.

Cele mai solicitate servicii de către femei sunt coafatul şi vopsitul, urmate de tratamente cosmetice, epilare şi pensat. În medie, o clientă apelează la unul-două tipuri de servicii în cadrul unei vizite.

În rândul bărbaţilor, frizeria şi îngrijirea bărbii rămân principalele servicii solicitate, însă tot mai mulţi optează pentru tratamente de întreţinere a tenului şi epilare definitivă pe zone specifice - un semn clar că atenţia pentru aspect şi confort câştigă tot mai mult teren şi în preferinţele publicului masculin.

"Observăm un nou trend în rândul clienţilor datorat schimbării mentalităţii: femeile în general, dar în special în ultimul timp cele de peste 55 de ani sunt tot mai interesate să îşi menţină un aspect îngrijit şi natural şi apelează constant la servicii de coafură, colorare sau tratamente faciale. În ceea ce îi priveşte pe bărbaţi, observăm că şi ei frecventează mai des saloanele decât în trecut, însă în continuare în număr mai mic decât femeile. Pentru segmentul de 55+, cele mai solicitate servicii rămân tunsorile şi îngrijirea părului, alte servicii fiind accesate mai rar”, punctează Cristian Cosat, fondator şi General Manager El Studio Group.

Tendinţele de înfrumuseţare din 2025 arată o orientare clară către aspecte naturale şi sănătoase: culori de păr cu reflexe calde şi nuanţe bogate, tunsori uşor de întreţinut şi tratamente de reparare a fibrei capilare. În ceea ce priveşte estetica facială şi corporală, românii caută proceduri non-invazive, rapide şi cu efect vizibil imediat. De asemenea, epilarea definitivă şi serviciile de manichiură cu produse sigure şi conforme cu reglementările europene rămân în topul solicitărilor.

Pentru a marca 20 de ani de activitate, El Studio a dat startul unei campanii speciale: 20 de zile pline de reduceri şi surprize în toate saloanele reţelei, între 11 şi 30 septembrie 2025 . Clienţii se pot bucura de discounturi atractive la serviciile preferate şi de reduceri de până la 50% la toate produsele disponibile pe shop.el-studio.ro, unde se regăsesc branduri profesionale apreciate: Elgon, Montibello, Label M, Bruno Vassari, Paul Mitchell, System Professional, Milk Shake, Wella, Gerovital, Academie, K18, Beauty of Joseon, Tirtir şi L'Oreal.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Sep. 2025
Euro (EUR)Euro5.0670
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2778
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4387
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8389
Gram de aur (XAU)Gram de aur504.5467

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
targulnationalimobiliar.ro
investenergy.ro
world-nuclear-exhibition.com
roenergy.eu
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
targuldeturism.ro
thediplomat.ro
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb