eMAG lansează programul Upgrade pentru a susţine angajaţii aflaţi la început de drum în a-şi defini următorul pas în carieră şi a dobândi cunoştinţele necesare pentru a ajunge acolo, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. Printr-o investiţie de 4 milioane de lei, eMAG va susţine pregătirea a 800 de colegi aflaţi la începutul carierei, care vor beneficia de sprijinul necesar pentru a se adapta la nevoile actuale de pe piaţa muncii. Principalele specializări pe care angajaţii entry-level din eMAG le vor avea la dispoziţie să le exploreze sunt: tehnologie, marketing, vânzări, finanţe şi optimizarea proceselor. Lor li se adaugă însă orice domeniu de interes pentru cei care vor să crească mai repede în eMAG.
Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG, a declarat: "eMAG a crescut accelerat în ultimii ani şi datorită oamenilor aflaţi în spatele proiectelor noastre care au fost mereu deschişi să testeze şi să înveţe lucruri noi. Ştim cât este de important să descoperi ce-ţi place sau ce ţi se potriveşte cât mai devreme şi să fii ajutat să ajungi unde îţi doreşti. Prin Upgrade ne dorim să îi susţinem pe cei aflaţi la început de drum să îşi dezvolte competenţele de care au nevoie, iar programul este special gândit astfel încât să le ofere tot sprijinul şi perspectiva de dezvoltare".
Potrivit sursei citate, programul Upgrade se va desfăşura pe parcursul a mai mulţi ani, în patru ediţii a câte 200 de participanţi. Fiecare parcurs de învăţare este format din trei module, care vizează atât orientarea în carieră, cât şi dezvoltarea competenţelor tehnice, de specialitate şi a competenţelor viitorului. Ele au fost gândite astfel încât să îi ajute pe colegi să fie cât mai bine pregătiţi pentru a trece la următorul rol în cariera lor.
În primul modul, participanţii vor avea patru întâlniri individuale cu un consilier în carieră. Cel de-al doilea vizează pregătirea tehnică, iar în funcţie de metoda preferată de învăţare a fiecăruia, vor avea la dispoziţie: traininguri de grup, întâlniri individuale cu un mentor din echipa eMAG şi mai multe resurse şi platforme online pentru învăţare. Ultimul modul cuprinde şapte cursuri axate pe dezvoltarea unor cunoştinţe şi abilităţi utile indiferent de rolul ales, fie că vorbim de gândire critică, de management de proiect sau de abilităţi de comunicare şi prezentare.
eMAG investeşte constant în creşterea echipei şi a dezvoltat de-a lungul timpului Academii de Busines, Marketplace & People, programe de dezvoltare a noii generaţii de lideri precum Future25 sau iniţiative dedicate seniorilor din companie precum Grow Talent, programe de executive development realizate în parteneriat cu universităţi precum Harvard, MIT sau London School of Economics.