KIKO MILANO, brandul de machiaj parte a portofoliului Fais Group, îşi continuă expansiunea strategică în România prin deschiderea unui nou pop-up store în AFI Cotroceni, potrivit unui comunicat KIKO MILANO.
Odată cu această ultima deschidere, KIKO MILANO operează acum trei magazine în capitală României, marcând o creştere constantă şi concentrată în piaţă dinamică de beauty. Primul magazin a fost lansat în ParkLake Shopping Center, urmat de o a două locaţie în Mega Mall, ambele câştigând rapid o baza de clienţi fideli.
Pop-up-ul AFI Cotroceni consolidează şi mai mult prezenţa KIKO MILANO în centre-cheie de retail, sporind vizibilitatea şi accesibilitatea pentru şi mai mulţi pasionaţi de frumuseţe din oraş.
Conform KIKO MILANO, noul magazin pop-up oferă o selecţie curată a celor mai bine vândute produse de machiaj şi îngrijire a pielii, inclusiv colecţii de sezon şi alte produse preferate fanilor brandului. Spaţiul a fost conceput pentru a reflectă valorile de baza ale KIKO de incluziune, creativitate şi auto-exprimare, oferind vizitatorilor o experienţă de cumpărături interactivă şi captivantă.
Această lansare marchează o nouă etapă importantă în strategia de creştere a mărcii pentru piaţa din România şi îşi consolidează şi mai mult angajamentul de a pune la dispoziţie produse de infrumuseţare unui public mai larg. Expansiunea KIKO MILANO în România face parte din misiunea să mai largă de a împuternici frumuseţea la nivel global.
Privind în perspectiva, KIKO MILANO intenţionează să îşi continue expansiunea regională, identificând noi oportunităţi de retail în zonele urbane cheie din România.