Pick, asistentul virtual care le este alături utilizatorilor pe tot parcursul procesului de a deveni şoferi de ride-hailing prin PFA (Persoană Fizică Autorizată), înregistrează o cerere tot mai mare din partea şoferilor din toate marile oraşe ale ţării, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
După multiplele cazuri raportate de ANAF, legate de flote care nu raportau integral veniturile şi care nu plătiseră contribuţiile şoferilor care lucrau în cadrul acestora, conducătorii auto aleg să treacă la PFA pentru a lucra în mod independent pe aplicaţiile de ride-hailing ca Bolt şi Uber, pentru a avea trasabilitatea cheltuielilor şi taxelor, dar şi pentru câştiguri mai substanţiale. Prin trecerea la PFA, în piaţa de ride-hailing se creează mai multă transparenţă, căci autorităţile pot colecta taxele mai uşor, iar şoferii pot câştiga în medie cu până la 20% mai mult în lipsa comisionului pentru flotă.
Prin intermediul aplicaţiei Pick, şoferii au parte de: toate informaţiile necesare pentru obţinerea atestatului de şofer de transport alternativ, înfiinţarea propriu-zisă a PFA-ului pentru desfăşurarea legală a activităţii fără costuri suplimentare, respectiv ghidaj constant pentru plata taxelor la zi.
Potrivit sursei, acest lucru presupune că şoferii vor putea să aibă inclusiv asigurare de sănătate şi pensie, printr-un proces automat realizat în aplicaţia Pick, pentru ca şoferii să se poată concentra numai la condus.
„În contextul modificărilor fiscale din ultima vreme, tot mai mulţi dintre şoferii de ride-hailing îşi doresc să aibă independenţă, dar şi transparenţă cu privire la taxele pe care trebuie să le plătească. Iar Pick exact asta le oferă, permiţându-le totodată să facă mai mulţi bani, căci nu mai plătesc comisionul către flotă. Noi îi ajutăm să-şi deschidă PFA, unde grăbim procesul de înfiinţare cu până la 50%, dar îi scăpăm şi de grijile care ţin de birocraţie, pentru că îi ţinem la curent în aplicaţie cu toate modificările legislative din domeniu. Pentru a le oferi şoferilor posibilitatea să aleagă, suntem acum prezenţi şi în programul de loialitate Bolt Rewards, de unde aceştia pot să ne acceseze serviciile”, a declarat Tudor Beiu, CEO Pick.
„Prin Bolt Rewards, şoferii parteneri au oferte exclusive la o gamă variată de servicii utile, gamă pe care am extins-o cu un nou partener de încredere: Pick, o aplicaţie românească cu o echipă profesionistă în spate. Pentru că la Bolt, conducătorii auto pot activa sub ce formă de organizare se simt mai confortabil: prin PFA, prin SRL sau în cadrul unei flote. Fiecare dintre ele vine cu avantaje, în funcţie de nevoile fiecăruia. Totuşi, deşi sunt mai multe feluri de a activa pe aplicaţia Bolt, misiunea e doar una: să transformăm transportul în interiorul oraşelor într-un serviciu accesibil şi sustenabil”, a declarat Maria Niculescu-Aron, General Manager Bolt România.
Sute de conducători auto români şi-au deschis deja PFA cu ajutorul Pick care, dincolo de configurarea iniţială a PFA-ului, le oferă asistenţă şi resurse pentru a-i ajuta în gestionarea sarcinilor administrative, asigurând o operare fără probleme şi în conformitate cu legea.
Opinia Cititorului