Supermarketul online Sezamo anunţă o creştere semnificativă a interesului clienţilor pentru produsele asiatice, cu 1 din 2 coşuri de cumpărături conţinând cel puţin un produs cu specific asiatic - un procent record în rândul ofertelor tematice, potrivit unui comunicat emis redacţiei.. Această tendinţă subliniază popularitatea în continuă creştere a bucătăriei asiatice în rândul consumatorilor români.
Pentru a răspunde cererii tot mai mari şi a oferi o experienţă culinară autentică, Sezamo şi-a extins considerabil oferta de produse dedicate bucătăriei asiatice, adăugând peste 350 de articole noi în categorie. Acestea provin din diverse ţări asiatice, cu produse specifice pentru bucătăriile din China, Japonia, India, Coreea, Thailanda şi Vietnam. Astfel, portofoliul Sezamo a depăşit 500 de produse dedicate acestei categorii.
"Extinderea ofertei de produse asiatice reprezintă o prioritate pentru Sezamo, iar interesul crescut al clienţilor ne încurajează să diversificăm constant portofoliul. Importăm direct produse proaspete şi autentice pentru a le oferi consumatorilor noştri o experienţă culinară autentică şi accesibilă”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.
Un punct de atracţie important în rândul clienţilor Sezamo îl reprezintă cele 11 fructe şi legume exotice, aduse pe calea aerului direct din Asia, precum mango ataulfo, lychee roşu, rambutan, shiitake proaspăt şi edamame în păstăi, acestea fiind extrem de căutate pentru autenticitatea lor.
Potrivit sursei, printre produsele speciale şi cele mai apreciate din categoria asiatică se numără sosul de soia transparent - reprezentativ pentru Japonia, fileul de ton roşu şi miezul proaspăt de Durian ambalat.
De asemenea, clienţii se bucură de o selecţie variată de produse pentru sushi şi sashimi de la OCEANS, incluzând felii de somon sashimi, ton de sashimi şi seturi sushi.
Sezamo este un real one-stop-shop, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraş, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piaţă, pescărie, pet shop şi magazin cu produse pentru diete speciale.
Supermarketul online oferă o selecţie de peste 16.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar şi branduri internaţionale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienţi din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureştiului, care include spaţii de depozitare ambientală şi unităţi cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiţii cât mai bune şi reducerea costurilor de energie.
Opinia Cititorului