The Confident Group, un cluster de comunicare corporate şi de brand prezent în Bucureşti şi Barcelona, lansează Confident Impact, noua sa linie de business axată pe sustenabilitate, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Acest pas marchează o extindere strategică către soluţii specializate de ESG şi CSR, adaptate atât pentru nevoile specifice corporaţiilor, cât şi pentru
companii medii.
Confident Impact devine un one stop shop cu un portofoliu de soluţii în creştere, cu o ofertă 360 de grade în materie de sustenabilitate. Divizia oferă servicii complete care includ audit ESG, raportare, proiecte de comunicare specializate, programe de training, servicii de conformitate legislativă, precum şi aplicaţii de măsurare a amprentei de carbon şi certificări specifice care ajută companiile să atingă obiectivele de sănătate şi well-being la locul de muncă.
„Expertiza noastră în crearea şi implemenatrea proiectelor de comunicare în zona de CSR este amplă, însă aveam nevoie de un produs complex capabil să răspundă la nevoile din ce în ce mai sofisticate ale clienţilor noştri”, a declarat Mara Constantin Gojgar, fondatoarea The Confident Group. „În această nouă structură, comunicarea reprezintă doar o parte.
Conform sursei, auditul, raportarea, serviciile juridice, training-ul şi tool-urile specifice de sustenabilitate
completează expertiza noastră în comunicare - toate integrate pentru a ajuta companiile să navigheze provocările sustenabilităţii şi să obţină un impact măsurabil”.
Odată cu lansarea noii linii de business, Diana Dincă-Lupu a fost numită Head of
Sustainability pentru Confident Impact. Cu o experienţă de peste 14 ani în comunicarea
corporate şi de brand în industrii cheie, Diana are un background solid în domeniul
sustenabilităţii şi deţine certificarea de Sustainability communications specialist, obţinută de la Chartered Institute of Public Relations - CIPR.
Sustenabilitatea nu mai este o alegere - ea trebuie să devină o componentă esenţială a
strategiei pe termen lung a fiecărei organizaţii", a declarat Diana Dincă Lupu.
Prin Confident Impact, ne propunem să sprijinim companiile să integreze sustenabilitatea în structura lor de business, într-un mod practic şi cu rezultate concrete. Potrivit comunicatului, ne concentrăm pe extinderea acestei divizii prin construirea unei echipe dedicate şi pe dezvoltarea unei practici solide, care să genereze un impact real, atât pentru organizaţii, cât şi pentru comunitate.”
Lansarea Confident Impact este răspunsul la nevoile pieţei şi a clienţilor agenţiei şi
reprezintă investiţia companiei în specializarea echipei interne şi în atragerea de parteneri.
Compania estimează că noua divizie va genera 25% din totalul cifrei de afaceri a Confident Communications, până la sfârşitul anului 2026.