Wizz Air, cea mai mare companie aeriană din România, anunţă cu mândrie atingerea unui reper important, sărbătorind transportul a peste 8 milioane de pasageri către şi dinspre Iaşi, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Această cifră evidenţiază angajamentul companiei aeriene de a oferi opţiuni accesibile şi de calitate în regiune pentru călătoriile cu avionul. De la lansarea operaţiunilor de pe Aeroportul Internaţional Iaşi în decembrie 2014 şi deschiderea bazei în iulie 2016, Wizz Air şi-a consolidat prezenţa şi creşterea continuă pe plan local.
În ultimii zece ani, Wizz Air a devenit o alegere preferată pentru pasagerii din Iaşi care caută tarife accesibile, alături de servicii de calitate, subliniind angajamentul faţă de economia românească, sectorul turismului şi piaţa locurilor de muncă din aviaţie. Pentru a marca acest moment important, norocoasa pasageră cu numărul 8 milioane, care a călătorit pe zborul de la Milano Bergamo către Iaşi din 22 iulie, a fost întâmpinată pe platforma Aeroportului Iaşi şi a primit un voucher în valoare de 100 de euro, valabil pentru zboruri Wizz Air.
Potrivit sursei, de la începutul operaţiunilor sale din România în 2006, Wizz Air a crescut constant investiţiile, recunoscând ţara ca fiind o piaţă esenţială. În sezonul de iarnă din 2025, compania aeriană operează de la Iaşi 21 de rute către 13 ţări, inclusiv conexiuni către destinaţii populare precum Memmingen, Dortmund, Veneţia Treviso, Milano Bergamo şi Bologna.
Anastasia Novak, Corporate Communications Manager la Wizz Air, a spus: „Atingerea pragului de 8 milioane de pasageri la Iaşi este un moment de mândrie pentru Wizz Air şi o dovadă clară a încrederii continue a comunităţii în serviciile noastre. Acest prag subliniază angajamentul nostru de a consolida conectivitatea regională şi de a face călătoriile aeriene mai accesibile. Le mulţumim pasagerilor noştri pentru că ne aleg şi aşteptăm cu nerăbdare să întâmpinăm şi mai mulţi călători la bord, din Iaşi”.
Preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi, Costel Alexe, a transmis: „Wizz Air a atins borna de 8 milioane de pasageri pe Aeroportul Iaşi, un rezultat care confirmă atât încrederea pasagerilor în companie, cât şi evoluţia remarcabilă a aeroportului, principalul nostru nod aerian regional. Felicit echipa Wizz Air pentru angajamentul faţă de conectarea Iaşului cu Europa, dar şi echipa Aeroportului Iaşi pentru efortul susţinut în asigurarea celor mai bune condiţii pentru pasageri şi operatori. În calitate de preşedinte al Consiliului Judeţean Iaşi, reafirm angajamentul nostru ferm pentru dezvoltarea continuă a aeroportului, ca generator de creştere economică şi deschidere internaţională. Investiţiile în infrastructură, extinderea capacităţilor operaţionale şi atragerea de noi rute rămân priorităţi asumate, iar colaborarea cu parteneri precum Wizz Air demonstrează că viziunea noastră comună dă rezultate concrete. Împreună, reuşim să consolidăm poziţia strategică a Iaşului pe harta transportului aerian european”.
Romeo Vatră, Directorul General al Aeroportului Iaşi, a declarat: „Ne bucurăm să marcăm, astăzi, un moment important: 8 milioane de pasageri transportaţi de compania Wizz Air în cei 11 ani de activitate la Aeroportul Iaşi. Este o bornă ce reflectă nu doar performanţa remarcabilă a celui mai mare operator aerian de pe aeroportul nostru, ci şi încrederea constantă a pasagerilor în serviciile oferite. Aeroportul Iaşi reprezintă principala bază operaţională Wizz Air din regiunea Moldovei, compania având alocate aici 5 aeronave şi acoperind aproximativ 70% din traficul total. Cu 21 de destinaţii directe, Wizz Air joacă un rol esenţial în conectivitatea regiunii cu importante centre europene. Mulţumim pasagerului norocos că a ales Aeroportul Iaşi şi totodată transmitem felicitări echipei Wizz Air pentru rezultatele obţinute şi pentru contribuţia majoră la dezvoltarea traficului aerian din Iaşi. Ne dorim ca acest parteneriat solid să continue să crească, prin extinderea bazei şi deschiderea de noi rute care să aducă Iaşul şi mai aproape de lume”.
Wizz Air este o alegere de încredere pentru călătorii accesibile. În conformitate cu pilonul axat pe produs al planului său de transformare „Customer First Compass”, Wizz Air se angajează să ofere servicii la un nivel superior, având peste 300 de aeronave noi în comandă, cu cele mai moderne interioare de cabină Airbus Airspace. Compania aeriană este dedicată operării uneia dintre cele mai tinere, mai sigure şi mai eficiente flote de aeronave din industrie din punctul de vedere al consumului de combustibil. Adoptând o mentalitate 100% digitală, Wizz Air asigură călătorii eficiente clienţilor, de la momentul rezervării zborului până la îmbarcare.
1. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 23.07.2025, 15:36)
...