În doar două luni de la startul oficial al programului, reţeaua "La Doi Paşi" cuprinde deja 200 de magazine deschise, se arată într-un comunicat de presă transmis redacţiei.
Începând cu luna martie 2012, peste 120 magazine de pe piaţa românească s-au alăturat francizei de comerţ tradiţional, adăugându-se celor 80 magazine "La Doi Paşi" deja funcţionale la acel moment. Fiecare magazin poartă însemnele francizei şi este amenajat conform celor mai înalte standarde de merchandising, cu ajutorul specialiştilor METRO Cash & Carry România.
Marc Carena, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România, a afirmat: "Este o evoluţie la care ne aşteptam, având în vedere succesul magazinelor pilot implementate anterior şi numărul mare de solicitări primite, în special după evenimentul METRO EXPO. Suntem încrezători în succesul acestui program, tocmai pentru că a fost conceput în aşa manieră încât să reprezinte un suport real pentru micii comercianţi independenţi şi suntem mândri de faptul că avem deja una dintre cele mai mari reţele, ca şi număr de magazine, la doar două luni de la anunţarea conceptului pe piaţă".