5 to go face un pas important în consolidarea prezenţei internaţionale şi accesează piaţa de retail din Bulgaria, printr-un parteneriat strategic cu Minimart, un lanţ local de magazine de proximitate care dispune în acest moment de aproximativ 200 de puncte de vânzare şi are obiective ambiţioase de expansiune, se arată într-un comunicat remis redacţiei. Această colaborare contribuie la creşterea notorietăţii şi dezvoltarea portofoliului internaţional 5 to go, facilitând accesul consumatorilor din regiune la produsele brandului din gama de retail.
Extinderea regională şi cucerirea de noi pieţe reprezintă un pilon de business important pentru 5 to go, accelerat odată vânzarea, la finalul anului 2024, a pachetului majoritar de acţiuni către fondul de investiţii Accession Capital Partners şi fondul de private equity Invenio Partners, a căror experienţă constituie un plus considerabil în acest proces amplu.
"Accesarea pieţei de retail din Bulgaria prin parteneriatul cu Minimart deschide un nou capitol în strategia de extindere regională 5 to go şi consolidează poziţionarea brandului în Europa de Sud-Est. Vizăm o evoluţie semnificativă a segmentului retail în următorii ani, atât intern, cât şi extern, mizând pe avantajul unui portofoliu de produse variat, care a ajuns rapid în topul preferinţelor consumatorilor din România şi care, totodată, corespunde tiparelor de consum din Bulgaria şi specificului Minimart", a declarat Dumitru Iliescu, managing director retail 5 to go.
Noul parteneriat marchează lansarea în Bulgaria a 20 de SKU-uri 5 to go, destinate consumului pentru acasă. Din sortimentaţia disponibilă fac parte capsulele de cafea compatibile Nespresso şi Dolce Gusto, aflate în top vânzări în România, gama ready to drink, inclusiv Italian Sparkling Espresso şi produsul vedetă Salted Caramel Macchiato, limonada Lemonvita by 5 to go şi celebrele siropuri pentru cafea cu diverse arome.
"Încă de la lansarea Minimart, ne-am propus să fim aproape de clienţii noştri, venind în întâmpinarea lor cu un mix de produse speciale, atent selectate, care să le ofere cel mai bun raport calitate-preţ şi o experienţă satisfăcătoare de consum. Oferta 5 to go îndeplineşte toate aceste criterii, este extrem de versatilă şi completează excelent portofoliul nostru actual. Plănuim o creştere semnificativă a reţelei Minimart pe piaţa din Bulgaria, astfel încât să devenim cel mai extins lanţ de magazine de proximitate la nivel regional, iar compatibilitatea strategică cu 5 to go susţine obiectivele noastre comune", completează CEO Minimart, Dragiya N. Dragiev.
5 to go operează deja două cafenele în Bulgaria, la Ruse, şi va lansa în perioada următoare conceptul de franciză pe această piaţă, pentru a facilita atingerea targetului curajos de 150 de cafenele deschise în decurs de câţiva ani. De altfel, prezenţa locală şi interacţiunea directă cu consumatorii din Bulgaria au evidenţiat interesul crescut al acestora pentru produsele destinate consumului acasă, confirmându-se astfel potenţialul semnificativ de dezvoltare 5 to go pe ambele canale, HoReCa şi retail, pentru consolidarea obiectivelor brandului.
Opinia Cititorului