7Card: Wellbeing-ul corporativ transformă industria fitnessului, 70% dintre operatorii din România raportează profitabilitate crescută

I.S.
Comunicate de presă / 10 septembrie, 13:55

7Card: Wellbeing-ul corporativ transformă industria fitnessului, 70% dintre operatorii din România raportează profitabilitate crescută

Noul raport de Wellbeing Corporativ pentru Săli, Studiouri & Aplicaţii de Wellbeing, bazat pe un studiu independent, arată de asemenea că 85% dintre afacerile din domeniul wellbeing-ului obţin în România o retenţie mai mare a membrilor, pe măsură ce parteneriatele cu platforme de wellbeing corporativ devin un canal esenţial de creştere, potrivit unui comunicat emis redacţiei.

O nouă etapă se conturează în industria wellbeing-ului: parteneriatele de wellbeing corporativ devin un motor puternic de creştere pentru operatorii din întreaga lume, iar România confirmă alinierea la tendinţelor internaţionale. Raportul de Wellbeing Corporativ pentru Săli, Studiouri & Aplicaţii de Wellbeing 2025 este primul studiu global care analizează modul în care aceste parteneriate generează creştere pentru săli de sport, studiouri şi aplicaţii de wellbeing, demonstrând că depăşesc modelele tradiţionale pe indicatori precum retenţia membrilor, valoarea pe termen lung şi încrederea mai mare în extindere.

Industria wellbeing-ului s-a bazat tradiţional pe abonamente individuale şi modele de tip „breakage”, ceea ce a determinat operatorii să investească masiv pentru a atrage şi păstra membri. Ulterior, pe piaţă au intrat agregatori de consumatori cu strategii orientate spre volum, care au prioritizat adesea competiţia prin preţ, în detrimentul unor alianţe sustenabile - creând provocări pentru operatorii care caută venituri predictibile.

Apariţia platformelor de wellbeing corporativ a reprezentat o schimbare majoră, oferind acces la piaţa corporate şi la milioane de angajaţi, la scară largă. Această abordare construieşte parteneriate sustenabile, pe termen lung, care oferă sălilor de sport şi companiilor de wellbeing un flux de venituri stabil şi predictibil.

Conform comunicatului, până în 2034, Millennials şi Generaţia Z vor reprezenta 80% din forţa de muncă, iar aceşti angajaţi se aşteaptă ca angajatorii să le ofere planuri de wellbeing holistice - 83% dintre ei cred că bunăstarea este la fel de importantă ca salariul. Angajatorii reacţionează, iar sălile de sport, studiourile şi alte companii de wellbeing care înţeleg acest lucru acum îşi vor defini avantajul competitiv, îşi vor amplifica vizibilitatea şi îşi vor securiza creşterea viitoare.

Studiul Wellhub, realizat pe peste 600 de operatori de wellbeing care colaborează cu diverse platforme B2C şi B2B în 10 ţări, inclusiv România, arată că parteneriatele corporative depăşesc modelele tradiţionale de creştere, iar rezultatele cheie la nivel local păstrează tendinţa globală:

-85% raportează o retenţie mai mare a membrilor obţinuţi prin parteneriate corporative

-90% consideră aceste alianţe eficiente pentru atragerea de noi membri

-87% afirmă că wellbeing-ul corporativ este esenţial sau foarte important pentru creşterea lor

-70% raportează profitabilitate crescută

Principalele beneficii financiare raportate de furnizorii de wellbeing:

Capacitate maximizată: utilizare garantată prin parteneriate corporate, care ajută la acoperirea perioadelor mai puţin aglomerate şi reduc costurile operaţionale per membru.

Valoare pe termen lung mai mare: membrii proveniţi din companii nu doar că rămân mai mult timp, dar sunt şi mai predispuşi să facă upgrade la planuri superioare, ceea ce generează venituri lunare suplimentare.

Flux de numerar îmbunătăţit: fluxuri de venit predictibile din contracte corporate pe termen lung, care oferă stabilitate financiară şi permit operatorilor să gestioneze fluctuaţiile sezoniere şi să planifice creşterea cu încredere.

„Rezultatele raportului confirmă că România se aliniază tendinţelor internaţionale, iar wellbeing-ul corporativ a evoluat în ţara noastră de la un beneficiu punctual, oferit ocazional angajaţilor, la o componentă esenţială a culturii organizaţionale. Vedem în fiecare zi cum programele de wellbeing corporativ schimbă modul în care oamenii se raportează la sănătate şi echilibru. Pentru 7card by Wellhub, această transformare este o confirmare a rolului important pe care îl avem în industrie şi suntem mândri că putem susţine angajaţi şi angajatori deopotrivă să construiască un mediu mai sănătos şi mai productiv, în care grija pentru oameni înseamnă un motor real de performanţă şi stabilitate”, spune Dan Moraru, Country Lead 7card by Wellhub.

Veniturile stabile provenite din contractele corporate alimentează încrederea în extindere la nivel global:

-83% plănuiesc să deschidă noi locaţii fizice anul viitor

-69% intenţionează să se extindă internaţional

-66% vor investi peste 25.000 USD în noi echipamente

-28% plănuiesc investiţii în echipamente care depăşesc 50.000 USD

Această expansiune vine în contextul în care piaţa globală a wellbeing-ului corporativ este proiectată să crească de la 70,4 miliarde USD în 2024 la peste 106 miliarde USD până în 2029, depăşind semnificativ multe alte segmente de wellbeing, la nivel global.

„Industria wellbeing-ului corporativ trece printr-o transformare, oferind oportunităţi fără precedent pentru operatorii din fitness şi wellbeing, de la marile săli de sport şi cluburile de sănătate full-service până la studiourile boutique şi aplicaţiile digitale”, declară Daniel Mazini, EVP Partnerships & New Ventures la Wellhub.

Conform comunicatului, pentru brandurile de fitness de top, wellbeing-ul corporativ nu mai este un program secundar - este un motor de creştere strategic. Operatorii accesează audienţe complet noi prin parteneriate cu angajatori, mai ales atunci când folosesc platforme care îi ajută să se extindă la nivel geografic.

„Suntem, probabil, unii dintre cei mai vechi parteneri ai Benefit Seven - aşa se numea compania atunci când am devenit colaboratori, cu peste 10 ani în urmă. Încă de la început am cunoscut o echipă tânără, entuziastă, cu care am rezonat imediat. De-a lungul timpului, colaborarea noastră a fost una foarte bună şi s-a transformat într-un parteneriat solid, bazat pe încredere şi susţinere reciprocă. Simţim că am făcut parte, împreună, din evoluţia industriei de fitness din România. Odată cu tranziţia către Wellhub, am observat o îmbunătăţire semnificativă a calităţii serviciilor, dar şi o creştere a numărului de clienţi, mai ales după perioada pandemică - o perioadă dificilă pentru toţi. 7card by WellHub ne oferă astăzi nu doar stabilitate, ci şi un cadru în care ne putem dezvolta în continuare. Suntem recunoscători pentru această colaborare şi ne dorim, pe mai departe, să creştem împreună - să aducem mai mulţi oameni în sălile de sport şi să ridicăm standardele industriei de fitness din România”, declară Burdusel Cosmin, Owner Downtown Fitness & KOM Fitness.

„Ani la rând am refuzat orice colaborare de acest tip. Nu pentru că nu am fost abordaţi, ci pentru că nu am simţit încrederea necesară în oamenii din spatele propunerilor. La REVO, nu lucrăm cu oricine şi nu răspundem la prezentări frumoase. Ce a contat, de data aceasta, a fost felul în care am fost abordaţi: direct, profesionist şi cu o conduită clară venită din partea conducerii. Decizia nu a fost luată uşor - dar tocmai pentru că a fost cântărită corect, parteneriatul cu 7card by Wellhub s-a dovedit stabil, echilibrat şi cu rezultate vizibile. Am reuşit să atragem clienţi valoroşi din segmentul business, să ne păstrăm standardele şi - poate cel mai important - să construim o colaborare care a demonstrat că alegerea oamenilor potriviţi face diferenţa.”, susţine Ionuţ Miclaus, Fondator & Owner Revo Fitness Club

Pe măsură ce mai mulţi angajatori prioritizează wellbeing-ul şi mai mulţi operatori adoptă modelele corporate, industria fitnessului intră într-o nouă eră - una în care sănătatea pe termen lung, stabilitatea veniturilor şi loialitatea membrilor sunt integrate în modelul de business încă de la început.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

10 Sep. 2025
Euro (EUR)Euro5.0733
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3297
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4353
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8651
Gram de aur (XAU)Gram de aur508.6964

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
oaer.ro
targulnationalimobiliar.ro
roenergy.eu
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
targuldeturism.ro
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb