ADVERTORIAL:Plafar a încheiat campania de rebranding şi adoptă o nouă identitate vizuală

Media-Advertising /

Plafar a încheiat campania de rebranding şi adoptă o nouă identitate vizuală

Societatea Naţională Plafar, companie deţinută de către Ministerul Economiei şi Fondul Proprietatea, înfiinţată în anul 1949, producator de ceaiuri şi siropuri naturale, primeşte o nouă identitate vizuală ca urmare a procesului de rebranding pe care l-a încheiat, acţiune prin care imaginea şi ambalajele produselor Plafar se aliniază cu noua strategie a companiei.

Schimbările pe care le-am adus imaginii produselor Plafar la nivel de identitate vizuală şi packaging fac parte din strategia de dezvoltare pentru anul 2019. Întregul proces a avut drept scop alinierea brandului Plafar cu aşteptările consumatorilor printr-o identitate vizuală modernă şi un ambalaj uşor de utilizat, explică Lucian Bitoleanu, Director General Plafar.

Retehnologizarea liniilor de producţie

Din 2017, an în care Lucian Bitoleanu a preluat conducerea, aceasta a trecut compania printr-o serie de transformări structurale şi operaţionale, cu scopul de a redresa traiectoria avută până atunci. Una dintre schimbările implementate se referă la procesul de retehnologizare a liniilor de producţie având drept obiectiv optimizarea costurilor de producţie şi modalitatea de prezentare a produselor.

Automatizarea producţiei şi modernizarea imaginii brandului de tradiţie Plafar ne va permite să ne extindem activitatea, să creştem forţa de vânzări şi să accesăm noi pieţe atât în România, cât şi în alte ţări europene. Planul nostru de redresare a fost construit pe trei direcţii generale: vânzări şi dezvoltare, optimizarea proceselor şi controlul costurilor. Astfel, am reuşit, pe plan intern, să consolidăm relaţiile cu clienţii şi partenerii noştri, iar pe plan extern, am recâştigat o parte din pieţele pe care le aveam în portofoliu, exportând din nou în Anglia, Cipru, Spania şi în Canada, completează Lucian Bitoleanu.

Cel mai mare contract de marcă proprie

Un management orientat către rezultate, eficientizarea proceselor de business, consolidarea producţiei şi dezvoltarea forţei de vânzări - toate acestea au dus la obţinerea celui mai mare contract de marcă proprie pentru Europa de Sud - Est. Aceasta este una dintre cele mai mari reuşite ale companiei de până acum, mai ales datorită faptului că a generat o creştere cu 150% a producţiei şi o dimensiune internaţională a brandului.

De asemenea, conform Brand.ro, Plafar ocupa, în anul 2018, poziţia 67 în Top 100 Branduri Româneşti.

2018 - anul în care Plafar si-a acoperit pierderile acumulate

Situaţia financiară a companiei a cunoscut o dinamică accentuată, trecând printr-un proces de insolvenţă până în anul 2012. După o perioadă în care aceasta a înregistrat pierderi financiare, ulterior venirii la conducere a actualului director general, în 2017 a atins pragul de rentabilitate, iar din 2018 a devenit o companie profitabilă. În 2017 Plafar a avut o cifră de afaceri de 5.907.000 lei şi un profit net de 35.000 de lei, rezultatul fiind obţinut după o pierdere de 435.000 lei înregistrată în 2016. În 2018 Compania a înregistrat un profit net de 1.300.000 lei, ceea ce i-a permis acoperirea pierderilor istorice şi plata de dividende către acţionari.

La finalul anului 2018, compania deţinea 80% din cifra de afaceri generată de contractele cu marii retaileri, 10% din cele cu distribuitorii autorizaţi, restul de 10% fiind reprezentat de micile magazine care au relaţii directe cu aceasta. În 2019 se estimează un profit de aproximativ 1,5 mil. lei.

Înfiinţată în anul 1949, povestea Plafar se regăseşte în istoria României. Generaţii întregi s-au bucurat de produsele create din plante medicinale şi aromatice, şi au urmărit cursul dezvoltării şi transformării brandului până astăzi. Viziunea sa - Cercetăm viitorul pentru ca tu să primeşti toate binefacerile naturii în cana ta de ceai - arată grija companiei pentru clienţii săi şi efortul constant investit pentru ca oamenii să primească tot ce este mai bun din natură într-o simplă cană cu ceai.

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

DTLAWYERS
Hidroelectrica
Business Card
BTPay
e-distribuţie
Cotnari
parmafood
smart city industry awards 2019
Calendarul BURSA 2019

ENGLISH SECTION

more articles

Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS